WIN XXL Nutrition Whey Delicious sample pakket met deze enquête!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• WIN XXL Nutrition Whey Delicious sample pakket met deze enquête!

Hey mensen,

Ik ben een student aan de Hogeschool Utrecht. Ik sport zelf ook al enige jaren en voor een marktonderzoek dat ik uitvoer voor een personal trainers netwerk in het kader van mijn studie, vraag ik jullie om deze enquête in te vullen. Het kost 2-5 minuten van je tijd.

Verder maak je ook nog is kans op een whey delicious sample pack van XXL Nutrition! Je hoeft alleen je email adres achter te laten aan het eind als je wil deelnemen.

De link naar de enquête: http://goo.gl/forms/byolhTaqbk

Alvast ontzettend bedankt!

Gemaakt maar kan je wat uitleg geven van je onderzoek? Wat onderzoek je etc?

Comment

Ingevuld geen email achtergelaten

Comment

Ingevuld, geen email.

Comment

Heb hem voor je ingevuld, vraag me alleen af wat je wil met de uitkomsten want het zijn vrij willekeurige vragen (misschien lijkt dat ook zo omdat er niet echt een concreet doel wordt vermeld).

Comment

Thanks voor het invullen mensen! Het is alleen wel noodzakelijk om je email adres achter te laten i.v.m. de verloting van de sample pack.

Mijn onderzoek is eigenlijk een verdieping op een uitkomst van een trend onderzoek wat uitgevoerd is in 2014. Er is bekend dat personal training steeds belangrijker wordt binnen de fitness branche, maar er is geen diepgaande informatie beschikbaar over motieven van mensen die een personal trainer willen inschakelen.

Comment

Ingevuld, geen email.

Comment

Heb de vragenlijst ingevuld (geen E-mail). De keuzemogelijkheden qua antwoorden was vrij beperkt en het antwoord welke ik wilde geven was niet altijd mogelijk (dus dan maar hetgeen gekozen waarmee ik het het minst oneens was).
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ingevuld.

Maar dit is eigenlijk geen verdieping zoals je zelf zegt,maar meer een standaard vragenlijstje.
                  De motieven die jij vraagt,kan je ook zo googelen.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik begin nu toch wel te twijfelen aan de nut van dit onderzoek. Bovenaan de pagina staat een link naar Fit Bodyplan. Dit is een personal trainer die bijvoorbeeld ook online coaching geeft. Een voorbeeld hiervan is een trainingsschema. Nu vind ik het iedereen vrij staat om een personal trainer in te schakelen voor een trainingsschema alleen hoop ik toch echt dat mensen zelf wat onderzoek doen. Dit forum is daar een hele mooie manier voor. 25 euro voor een trainingsschema... Daarnaast ben ik van mening dat je beter up to date en gemotiveerd blijft als je zelf kennis op doet ipv alles voor laat kauwen.

Wat is het doel van je onderzoek?

Comment

Ingevuld, verder eens met dynobet

Comment

Wat is het doel van je onderzoek ? En waarom stelt XXL een prijs beschikbaar ? Ik neem aan dat je toch wil dat mensen het serieus invullen en niet er maar snel doorheen vliegen om kans te maken op de prijs. Verder ik heb hem niet ingevuld en doe zodoende niet mee vroeg het mezelf gewoon af.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                          Wat is het doel van je onderzoek ? En waarom stelt XXL een prijs beschikbaar ? Ik neem aan dat je toch wil dat mensen het serieus invullen en niet er maar snel doorheen vliegen om kans te maken op de prijs. Verder ik heb hem niet ingevuld en doe zodoende niet mee vroeg het mezelf gewoon af.
                          ( geen producten van de B&F concurrent ??? )
                          ik roep ook maar wat !!!

Comment

Originally posted by Schorpioen View Post
                            ( geen producten van de B&F concurrent ??? )
                            Nee vraag het mezelf gewoon af. Voor mij maakt het niks uit hoor. Alleen kan het weggeven van iets wel een onderzoek beïnvloeden maar dat schijnt niet meer z'n probleem te zijn tegenwoordig.

Comment

Heb ook niks ingevuld, heb er geen bal verstand van. Train pas 23 jaar
                              ik roep ook maar wat !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X