WIN XXL Nutrition Whey Delicious sample pakket met deze enquête!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• WIN XXL Nutrition Whey Delicious sample pakket met deze enquête!

Hey mensen,

Ik ben een student aan de Hogeschool Utrecht. Ik sport zelf ook al enige jaren en voor een marktonderzoek dat ik uitvoer voor een personal trainers netwerk in het kader van mijn studie, vraag ik jullie om deze enquête in te vullen. Het kost 2-5 minuten van je tijd.

Verder maak je ook nog is kans op een whey delicious sample pack van XXL Nutrition! Je hoeft alleen je email adres achter te laten aan het eind als je wil deelnemen.

De link naar de enquête: http://goo.gl/forms/byolhTaqbk

Alvast ontzettend bedankt!

Gemaakt maar kan je wat uitleg geven van je onderzoek? Wat onderzoek je etc?

Comment

Ingevuld geen email achtergelaten

Comment

Ingevuld, geen email.

Comment

Heb hem voor je ingevuld, vraag me alleen af wat je wil met de uitkomsten want het zijn vrij willekeurige vragen (misschien lijkt dat ook zo omdat er niet echt een concreet doel wordt vermeld).

Comment

Thanks voor het invullen mensen! Het is alleen wel noodzakelijk om je email adres achter te laten i.v.m. de verloting van de sample pack.

Mijn onderzoek is eigenlijk een verdieping op een uitkomst van een trend onderzoek wat uitgevoerd is in 2014. Er is bekend dat personal training steeds belangrijker wordt binnen de fitness branche, maar er is geen diepgaande informatie beschikbaar over motieven van mensen die een personal trainer willen inschakelen.

Comment

Ingevuld, geen email.

Comment

Heb de vragenlijst ingevuld (geen E-mail). De keuzemogelijkheden qua antwoorden was vrij beperkt en het antwoord welke ik wilde geven was niet altijd mogelijk (dus dan maar hetgeen gekozen waarmee ik het het minst oneens was).
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ingevuld.