Bodyfat schatting.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bodyfat schatting.

Okee voordat ik mn vraag stel: Mijn fysiek stelt in vergelijking met velen van jullie nog geen zak voor!
    Echter stel ik mij kwetsbaar op omdat ik benieuwd ben naar jullie mening. Dus vanuit de allerdiepste onzekerheid: Please be gentle.

Dat gezegd te hebben: Ik twijfel over mn vetpercentage. Ik ben nu ongeveer 3kg afgevallen in een maand omdat ik dat gwn eerst wil doen voordat ik ga bulken. Nu denk ik datk op 15% BF blijf steken (maybe mindfuck?)

Daarom wilk hier ff een foto neerzetten en jullie vragen wat jullie schatting is. Ik heb nu niet de mogelijkheid om het accuraat te meten. Dus hier gaat ie

1428134809074531987029.jpg

Ik zie dat ie op zn zij staat maar mn telefoon kan ff nie anders
    Last edited by Indiana; 04-04-2015, 09:17.

Ik schat dit ongeveer 15% zal zijn ja. Waarom gebruik je niet gewoon de nek-taillemeting. Aan je taille kun je toch wel aardig goed zien of je vet c.q vocht verliest?
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Ja die taille krimpt ook wel hoor maar in de spiegel zie ik niet zo snel verschil in definitie. Ik dacht datk op 16% startte maar denk datk dat verkeerd heb ingeschat en ik hoger stond dan 16% aangezien ik 3kg kwijt ben en nu wss op 15% sta.

Daarnaast is mn core onderontwikkelt en weet ik niet of dat wel een goeie richtlijn is.

Bedankt voor je schatting! Ben benieuwd naar de.mening van anderen

Comment

ik zou meer aandacht geven aan je biceps triceps en schouders
        borst benen buik zijn al aardig ontwikkeld vind ik
        schatting bf 15 % ongv
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          ik zou meer aandacht geven aan je biceps triceps en schouders
          borst benen buik zijn al aardig ontwikkeld vind ik
          schatting bf 15 % ongv
          Nee man mn armen zijn 40cm. Maar mn onderontwikkelde schouders verneuken de boel idd. Lijken armen stuk kleiner. Al kunnen de triceps wel nog wat meer massa gebruiken

Snapchat-1170549441048114374-1.jpg

Thank voor de schatting!

Comment

Originally posted by Indiana View Post
            Nee man mn armen zijn 40cm. Maar mn onderontwikkelde schouders verneuken de boel idd. Lijken armen stuk kleiner. Al kunnen de triceps wel nog wat meer massa gebruiken

[ATTACH=CONFIG]19579[/ATTACH]

Thank voor de schatting!
            deze foto laat idd heel wat anders zien.. op die andere foto leken je armen wat pafferige ;-)

goed bezig dan :-)

Comment

deze foto laat idd heel wat anders zien.. op die andere foto leken je armen wat pafferige ;-)

goed bezig dan :-)
              Ja je bent niet de enige hoor hhahaha. mn schouders verneuken de illusie. Maar van de zijkant zie je het wel. Maar je ziet van de zijkant ook datk de schouders van een 15 jarige puber heb.

Side raises maar doen als een mallen hopen dat mn blessure wegblijft

Comment

Ja je bent niet de enige hoor hhahaha. mn schouders verneuken de illusie. Maar van de zijkant zie je het wel. Maar je ziet van de zijkant ook datk de schouders van een 15 jarige puber heb.

Side raises maar doen als een mallen hopen dat mn blessure wegblijft
                zo zie je maar weer hoe goed eigenlijk je posing moet zijn schijn bedriegt snel

ik vind je persoonlijk goed bezig met alle info hier op zoeken vragen stellen daar zitten wij hiervoor toch

Comment

Ik schat ook do'n 15%. Nog een kilo of 4-5 eraf en je staat redelijk droog.

Comment

zo zie je maar weer hoe goed eigenlijk je posing moet zijn schijn bedriegt snel

ik vind je persoonlijk goed bezig met alle info hier op zoeken vragen stellen daar zitten wij hiervoor toch
                    Thanks man dat is fijn om te horen. Ik vind het ook erg belangrijk om te weten wat je doet. Ik ben vaak genoeg op mn bek gegaan om deze uitspraak tot zn recht te laten komen:

'Wie faalt in de voorbereiding, bereidt zich voor op falen'
                    'Wie faalt te plannen, plant te falen'

Je snapt hem wel haha.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                      Ik schat ook do'n 15%. Nog een kilo of 4-5 eraf en je staat redelijk droog.
                      Thanks voor je schatting! Dan zat ik er denk tog niet ver naast en ga ik denk nog iets lager in kcal.

Comment

Indiana ik denk dat je maar eens een logje aan moet gaan maken. Ook erg leerzaam. Met mij heb je dan in ieder geval al een volger

En voor je schouders: zware Military Presses!
                        181 cm 85 kg 14%
                        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Originally posted by Arend-jan View Post
                          Indiana ik denk dat je maar eens een logje aan moet gaan maken. Ook erg leerzaam. Met mij heb je dan in ieder geval al een volger

En voor je schouders: zware Military Presses!
                          Hmmm, denk dat dat wel leuk en leerzaam is inderdaad. ook voor mezelf. Gaan we doen!

Comment

VP zal inderdaad rond de 15 zitten. Echter zou ik me daar niet al te druk om maken. Want niet iedereen ziet er hetzelfde uit bij hetzelfde vp sommige mensen hebben al abs bij 16 en andere pas echt zichtbaar bij 10. Ik zou dus adviseren lekker bulken en hou de spiegel in de gaten.

Comment

Thanks voor je schatting! Dan zat ik er denk tog niet ver naast en ga ik denk nog iets lager in kcal.
                              Ik denk hoger, deze foto's zijn wss ook in gunstige posities genomen en geflexed. Maar ik snap nooit waarom mensen graag een nummertje willen horen. Cut gewoon tot je tevreden bent. Ik zie vp meer als een tool om voortgang te meten.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X