Hallo iedereen,
Momenteel volg ik een fullbody schema, naast dat doe ik mma(geen wedstijden meer ivm blessure). Mijn trainer zegt altijd dat ik niet te veel bodybuilding achtige training moet doen. Hiermee bedoelt hij oefeningen met 8 tot 12 reps en een trage uitvoering.
Zodoende heb ik afgelopen tijd voornamelijk op kracht(4x4) en explosiviteit getraind.
Nu het zomer wordt wil ik toch graag aan me lichaam werken, ik wil vooral aankomen en vet verbranden.
Hier onder staat mijn schema, hebben jullie tips of opmerkingen? Of is het gewoon facking waardeloos..
Core oefeningen heb ik er niet bij gezet...
Maandag
Benchpress 3x6/10
Dips 3x8/12
Squats3x10/25
Inverted rope rows 3x10
Incline shrugs 3x10
Dinsdag
MMA
Woensdag
Deadlifts(oefening zsm uitvoeren) 3x5/10
Circuit (3x max 10 reps):
Pullups
Incline front raises
weighted pushups
Donderdag
Rust
Vrijdag
MMA
Zaterdag
Farmers walk 3x30/60 seconnden
Seated db shoulder press 3x10
Facepulls 3x10
Bent over rows 3x10
Zondag
Rust
Momenteel volg ik een fullbody schema, naast dat doe ik mma(geen wedstijden meer ivm blessure). Mijn trainer zegt altijd dat ik niet te veel bodybuilding achtige training moet doen. Hiermee bedoelt hij oefeningen met 8 tot 12 reps en een trage uitvoering.
Zodoende heb ik afgelopen tijd voornamelijk op kracht(4x4) en explosiviteit getraind.
Nu het zomer wordt wil ik toch graag aan me lichaam werken, ik wil vooral aankomen en vet verbranden.
Hier onder staat mijn schema, hebben jullie tips of opmerkingen? Of is het gewoon facking waardeloos..
Core oefeningen heb ik er niet bij gezet...
Maandag
Benchpress 3x6/10
Dips 3x8/12
Squats3x10/25
Inverted rope rows 3x10
Incline shrugs 3x10
Dinsdag
MMA
Woensdag
Deadlifts(oefening zsm uitvoeren) 3x5/10
Circuit (3x max 10 reps):
Pullups