Invasie in een health gym

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Aug. 04 2005,12:52)]ahhaha nou niet naast je schoenen gaan lopen he, iedereen moet welleens wat naslaan om te zien of je goed zit, of ken jij ook alle spieren uit je hoofd?
    Ik ken bijna alle spieren uit mn kop!
    Iig zo dat ik precies weet welke oefeningen voor mij goed zijn voor een maximaal resultaat/gevoel!
    Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Leg day

Mijn vriendin moest eerst werken vandaar dat wij wat later gingen!
      Zij zou wat cardio doen en voor zouden de benen en kuiten aan de beurt zijn!
      Ik zou beginnen met squats ik deed 2 sets met 20 rep's om op te warmen in verschillende snelheden.
      Daarna mijn 1e set met totaal 50kg deed 12 rep's ging easy!
      In het krachthonkje waren wat oudere lui die ik al eerder had gezien.
      1 herkende ik nog aan zijn slippers en het drukke gepraat terwijl zijn maat aan het db pressen was.
      Ik deed mijn 2e set en kreeg wat gestaar van die 2 lui die zich toch afvroegen wat ik allemaal deed zonder ook maar 1 woord te zeggen.
      Mijn 2e set met 100kg ging moeizaam en ik voelde al een pomp, maar ik was nog lang niet klaar!
      Mijn 3e set zou met 140kg gaan gebeuren, maar ik merkte al gauw dat ik niet lekker stond.
      Volgens mij stond de smith machine mee te zwabberen terwijl ik mijn rep's deed!
      Alhoewel ik al aardig heen was deed ik nog 1 set met 100 kg hoeveel rep's ik deed weet ik niet gok een stuk of 6, maar ik was al aardig ver heen!
      Time 2 climb the stairs....
      Voor mijn volgende oefening Leg press moest ik naar boven het apparaat beneden liep zo stroef dat als je 200kg weg zou drukken dat je met 400kg werd tegen gewerkt!
      De smeerolie kennen ze daar blijkbaar niet.
      Boven was het stervensdruk met huisvrouwen,kinderen,br33zah's en papzakken gelukkig was de leg press vrij en kon ik daar een paar sets op doen. Ik deed 6 sets en begon met de helft van de stack hier deed ik 2 sets mee om vervolgens 3 sets met de full stack te doen!
      Het volle gevoel was vreemd genoeg al weer weg en ik deed de leg press met verschillende standen van de voeten om zo meerdere delen van de quadriceps aan te pakken!

Tijd om weer naar beneden te huppelen waar mijn vriendin nog druk aan het fietsen was en ik een paar sets front squats zou doen!
      Ik hield 2 sets vol hiervan want mijn benen zaten nu wel vol iedere set deed ik 12 reps met maximaal 50kg.
      Na de laatste set was het tijd om voor de 2e maal naar boven te gaan maar nu voor extensions,curls,adductors en de kuiten.
      Boven aangekomen was de machine voor de extensions bezet toen ik vroeg of de beste man zo klaar antwoorde hij: "nog 3 sets,,
      Ik dacht dat schiet wel op NOT die kerel deed over iedere herhaling volgens mij wel 1 minuut!
      Ik heb nog nooit iemand zo langzaam zien trainen en puazeren tussen zijn sets.
      Na 5 minuten verder te zijn kon ik eindelijk op de machine mijn oefeningen doen!
      Ik deed 9 sets ( 5 sets met beide benen, 3 met 1 been afgewisseld, en 1 set met beide benen tot failure ) in nog minder tijd dan de kerel voor mij!
      En hij stond halsstarrig te loeren hoe dat kon.
      Mijn volgende oefening zou leg curl zijn, maar OMG wie zat daar juist die vent die net zo traag was op de leg extension zou mij nu nog een keer dwars zitten!
      Ik ben toen eerst maar strompelen naar beneden gelopen voor een nieuwe gevulde fles water.
      Mijn vriendin zat nog te trappen op de fiets en ondertussen was er een wat oudere vrouw bij haar komen staan die onder de tattoo's zat en ze keek naar de mijne!
      In het kort ving ik op dat ze vroeg hoe lang ik ervoor heb moeten zitten en toen ik antwoordde 3,5 uur en in 1 zit laten doen zei ze dat dat niet mocht .
      Ik liep weer naar boven en de machine was eindelijk vrij na zo'n 5 sets waarbij ik de laatste set tot failure deed liep ik al knikkend naar de adductors.
      Ik deed daar zowel binnen als buiten kant 3 tot 4 sets mijn laatste oefening zou weer de leg press worden om de kuiten te laten knallen.
      Hier heb ik 20 tot 25 sets gedaan en toen was ik compleet lam in de benen!
      Na de training had ik al peer keer een jong meisje op badslippers zien lopen en mijn vriendin vertelde mij dat datzelfde meisje een waarschuwing kreeg omdat ze op blote poten op de Xtrainer stond

Comment

Wederom veel volume, maar als je er goed op gaat waarom niet  

Je had bij de leg extension en leg curl kunnen vragen of je samen kon doen met die man.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 04 2005,19:19)]Wederom veel volume, maar als je er goed op gaat waarom niet  

Je had bij de leg extension en leg curl kunnen vragen of je samen kon doen met die man.
          Had gekunt, maar gezien mijn intensiteit en de zijne irriteer ik mij er toch aan!
          Ik had dan ook nog ruzie gehad!
          Dan maar wachten en iets later doorgaan volgende week ben ik er toch eerder dan hem

Comment

Het is weer een mooi verslag, dat squatten in een smith machine lijkt mij een ramp maar als er niks anders is zal je wel moeten.

Voor de rest lijkt het wel mee te vallen op dat sportschooltje,
            Alleen die kinderen en die papzakken dat lijkt mij wel vervelend want die lopen alleen maar in de weg natuurlijk.
            In ieder geval een leuk verslag om te lezen.
            Brear.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (BREAR @ Aug. 04 2005,19:33)]Het is weer een mooi verslag, dat squatten in een smith machine lijkt mij een ramp maar als er niks anders is zal je wel moeten.

Voor de rest lijkt het wel mee te vallen op dat sportschooltje,
              Alleen die kinderen en die papzakken dat lijkt mij wel vervelend want die lopen alleen maar in de weg natuurlijk.
              In ieder geval een leuk verslag om te lezen.
              Brear.
              Squatten in de smith is geen ramp hoor!
              Zolang je er recht onder staat is er niks aan de hand en zolang de machine niet omkiepert blijf ik wel doorladen!

Comment

Ja als je er goed onder staat zal het wel meevallen als jij het zegt.
                Als die machine wel ondersteboven zou vallen schrijf je wel geschiedenis in die sportschool hehe.
                Maar ja mischien loop je dan een blessure op dus het blijft oppassen met zo'n ding.

Bij ons staat er overigens ook een in de zaal maar daar kan je toch wel 200 kilo op laden zonder problemen.
                Mijn maat deed de decline bench press er wel eens op met 190 kilo maar dat kon die machine makkelijk hebben.
                Brear.

Comment

mooie verhalen

zag dit topic ineens weer.
                  dat typen van mij kwam idd door turks toetsenbord.
                  die testokanarie is nog niet zo dom alstie eruit ziet
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Vrijdag
                    Borst,Schouders,Triceps

Het weer is slecht bewolkt en de ene regenbui die de andere aflost!
                    Het humeur van veel mensen is hetzelfde als het weer buiten Grijs!
                    Ik laat mij niet kennen weer of geen weer op een trainingsdag word er getraint!
                    Mijn vriendin was net thuis want zij moest werken ik zou alleen trainen.
                    Ik trok een regenjas aan en drukte de oordopjes na een kus aan het vrouwtje in mijn oren!
                    Ik sjeesde naar de gym hoe eerder ik er zou wezen hoe sneller ik thuis zou zijn niet dus.
                    Ik zou borst een keer iets anders aanpakken dan anders ik zou beginnen met een zittende chest press i.p.v bank/db drukken!
                    Het was lekker rustig want de bovenverdieping was helemaal voor mij alleen.
                    Ik kon relaxed mijn sets doen ( alhoewel relaxt??? ) binnen 5 minuten had ik 4 sets gedaan van respectievelijk 12,10,8,8 rep's incl. 2 opwarmsets No Pain
                    Beneden in het krachthonkje voor schuine db press hier deed ik 3 sets met het zwaarste gewicht wat ze in huis hadden ( max 30kg )
                    Hierna deed ik zittende flyes op de machine ( de bankjes in die gym zijn supper irritant hoe schuiner je de bank set hoe meer er verdwijnt van het zitgedeelte en mijn squat kontje moet er ook goed op hé!
                    Ik deed 4 sets met bijna de hele stack ( weet niet wat het is is maar het voelt steeds lichter aan alsof er blokjes tussenuit gepulkt worden )
                    Ik zou nog 2 of 3 sets cable cross over doen, maar na de 2e set ( 1e rep ) voelde ik meer vanuit mijn schouders dan in mijn borst in het multistation sta ik zowat klem tussen de 2 zuilen wat geen goeie bewegingsbaan oplevert!
                    Die doe ik dus ook niet weer daar in de gym.
                    Na de cross cable fiasco, maar even gebankt met 70kg max 3 sets tot failure was niet eens zoveel bij nodig 8 rep's 6rep's en 2 rep's, maar wel een supergevoel!
                    Tijd voor de schouders ik zou beginnen met de middelste schouderkop 3 sets side lateral's ( bij de 2e set voelde ik weer alsof mijn spier koud werd geen pijn of wat dan ook, iemand dit ook weleens gehad? ) en 3 set's db press ( alhoewel de laatste niet echt een isolatie oefening is je pakt er wel je middelste delts mee )
                    Tijd voor de achterste koppen de eerste oefening kon nog in het krachthonk voorovergebogen flyes ( pak je ook een stukje trap's mee ) 3 korte sets en weer op naar boven ( tijdens mijn training ben ik steeds in beweging haha )
                    Hier zou ik omgekeerde flyes doen helaas bezet!
                    Weer zo'n popie jopie beachBum die 1 set doet 10 min rust en weer verder gaat!
                    Na een voor mijn gevoel veel te lange oponthoud mocht ik eindelijk aan de bak 4 sets ( ik vind deze oefening echt heerlijk om te doen ) met als top 110kg ( ik zeg je die machine deugt niet ) jaja ik zag 3 mensen loeren naar de stack Yup Yup Yup het kwam 8 keer omhoog!
                    De voorste schouderkoppen pakte ik met een lekker licht db'tje ( frontraise ) en met 1 arm per keer gaan 10 rep's zorgden voor een zaligmakende warme gloed door mijn schouderkoppen!
                    Boven deed ik na weer een te lange pauze door iemand die cable cross deed en zowat met de handvatten de grond raakte ( zover stond hij voorovergebogen ) als hij zijn handen bij elkaar had!
                    Kon ik naast alweer de beachBum staan om nog wat aangepaste front raises te doen! Mr beachBum was daar al bezig met zijn 15e set side raises toen ik hem vroeg of hij zijn middelste schouderkop niet overtrainde, hij zei dat hij het altijd zo deed!
                    Hij merkte al wel een hele tijd geen groei meer merkwaardig toch haha?
                    Toen ik hem uitlegde dat je 3 schouderkoppen had voorste,midden en de achterste kop keek de beachBum mij vreemd aan en deed nog 3 sets side raises!
                    Hierna was het triceps tijd ik ou beginnen met pull downs met een korte stang en de ellebogen bij elkaar 3 sets ik nam weinig rust tussen de sets en ging na de set gelijk door met de volgende en na de laatste set door met de olgende oefening!
                    Mijn 2e oefening werd rope pull down met dezelfde intensiteit mijn sets gedaan. Hierna met een wat langere stang en de ellebogen wat meer uit elkaar pull down's gedaan om vervolgens over head rope pull's te doen ditmaal 3 sets tot failure!
                    Bij de laatste rep van de laatste set liet ik het gewicht gewoon schieten ik kon hem niet meer houden!
                    De triceps training heeft mij goed gedaan nu is het zondag en ik heb nog steeds spierpijn!
                    Kortom ondanks de loslopende beachBum's in de gym toch wel een lekkere en vermakelijke training!

Comment

je hebt het daar echt naar je zin he
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (been @ Aug. 07 2005,18:45)]je hebt het daar echt naar je zin he
                        Voor een week ruilen?

Comment

Wederom prettig te lezen

Ik zou toch als een apparaat lang bezet is vragen of je samen kan doen. Doe ik zelf ook als het druk is en dat werkt prima.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (KeepItReal @ Aug. 07 2005,19:24)]Wederom prettig te lezen

Ik zou toch als een apparaat lang bezet is vragen of je samen kan doen. Doe ik zelf ook als het druk is en dat werkt prima.
                            Geen behoefte aan!
                            Stel je voor dat die beachBums ontdekken hoe je WEL moet trainen voor resultaat!

Comment

Weer een heel goed verslag en leuk om te lezen, zelf ga ik ook niet staan te wachten als een machine bezet is, ga er gewoon tussen door trainen.
                              Alleen als ze met z'n twee'n aan het trainen zijn dan niet, dan wordt het te rommelig vind ik.
                              Brear.

Comment

Beentraining

Ik was er vroeg af ( voor mijn doen al veel te laat ) en aangezien mijn vriendin van 4 tot 8uur moet werken zouden we lekker vroeg de benen strekken.
                                1/2 11 waren we omgekleed en wel in de gym.
                                De cardio fietsen, x trainers en loopbanden waren druk bezet ( boeide ook niet hoef ik niet te wezen ) ik liep gelijk het honkje in voor squats had er weinig zin in, maar toch even doorgezet.
                                Opwarmen deed ik dit keer met 50kg 2 sets 15 tot 20 rep's.
                                Mijn eerste set deed ik met 100 gevolgd door een set met 110 en als laatste 130.
                                Daarna nog een set met 100 na deze toch al vrij vermoeiende 1 oefening kon ik al door de grond gaan van de pomp in de benen.
                                Mijn vriendin zat op de legpress en ik zou haar aflossen ( scheelt weer wachten was ik nog niet klaar bij een ander toestel zou zij hem bezet houden ) na 4 sets op deze machine gedaan te hebben kon ik gelijk door op de leg extension.
                                In tegenstelling tot de vorige training was het er nu stervens druk veel huisvrouwen wat jeugd en wat oudere mensen.
                                Hier paste ik mijn sloop techniek weer toe 4 sets met beide benen en de laatste 2 sets maximaal 8 herhalingen met een gewicht waar je ook maar maximaal 8 kunt doen.
                                Hierna schakel je over op een veel lichter gewicht en werk je de oefening af met 1 been deze doe je ook 4x per been.
                                Je rust hierbij is het afwisselen met je andere been na de 4 sets behoud je hetzelfde gewicht, maar doe je de beweging met beide benen alleen houd je gedurende de neergaande en de opgaande beweging je spieren aangespannen.
                                En voer je de oefening lekker langzaam uit.
                                Tijd voor wat hamstrings.
                                Ze hebben maar 1 machine voor de ham's nl de leg curl na een aantal sets tot en lekkere verkramping was het tijd om wat adductor's te doen zowel binnen als buitenkant van de benen.
                                Voor een betere definitie van de benen is dit bijna een aanrader om te doen tevens wat extra sidesweep op het onderstel.
                                Ik deed eerst de binnenkant en mijn benen trilden erover vind dit altijd een heerlijke oefening om mee te stoppen.
                                Na de binnenkant te hebben gedaan stond er al een vrouw achter mij om mij af te lossen.
                                Het schijnt dat ze tussentijds tegen mijn vriendin heeft gezegd dat zij er maar net zoveel gewicht als mij op moest doen.
                                Na plaats te hebben genomen op de adductor voor de buitenkant probeerde de vrouw de binnen kant te doen met de hele stack mijn vriendin zei nog kijk maar uit voor blessures, maar ze probeerde het toch
                                Na af te ronden met wat buik oefeningen was het tijd om huiswaarts te keren!
                                Ik weet dat ik de kuiten niet heb gedaan daar was immers geen tijd meer voor.
                                Gym sluit om 12 uur en om 1/2 12 moet je uit de trainingsruimten zijn voor de schoonmakers!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X