Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gelukkig geen cometaar op je oefeningen van een of ander vrouwtje. Het lijkt me zoizo ook baale dat je vanuit de kantine kan kijke naar de KT ruimte. Wat zijn je stats trouwens??
Citaat[/b] (Romme @ Jul. 29 2005,12:19)]Dumbell slingeren Â
Gelukkig geen cometaar op je oefeningen van een of ander vrouwtje. Het lijkt me zoizo ook baale dat je vanuit de kantine kan kijke naar de KT ruimte. Wat zijn je stats trouwens??
Goed verhaal, en een hele zware manier van benen trainen, ik doe het je niet na in ieder geval.
Ik heb gister ook benen getraind, 8 sets squatten waarvan de laatste drie sets met drie herh.
Daarna 1 set van 15 herh op de legpress en 3 sets leg curl.
En zes setjes kuiten.
Je stats zijn heel goed, 79 cm bovenbeen is heel erg goed imo.
Brear.
Vandaag borst en schouders gedaan triceps heb ik eerder deze week al gedaan!
Vriendin had geen zin dus ik zou ff alleen knallen!
Benchpress zou ik hetzelfde doen als de squats de dag ervoor!
Ik gok 60kg totaal 10 sets en 10 herhalingen.
1 set warm up met een kale stang kort explosief uitstoten en wat langere beweging.
Hiermee doe ik zo'n 30 herhalingen in 1x i.p.v verspreid over 2 sets.
Gewicht erop geklapt en de eerste 6 setjes waren no sweat, maar #### 7 t/m 10 set waren 8,7,6,4 rep's!
En mn borst was burning as ####.
Daarna was het schuin db drukken aangezien ik al een goed gevoel had deed ik presses met 25kg 3 sets met als 1e set 12 rep's 2e 8 rep's 3e tot failure!
Toen was het de trap op naar boven voor een isolatie oefening ( flyes,peck deck etc,etc ) dit werden flyes op de machine!
Hier deed ik 3 set's zonder de reps te tellen, maar tot het moment tot het lekker brand en nog 2 rep's persen laatste set was tot failure.
Dit was borst en het gevoel zat er goed in toen mocht ik weer naar beneden voor schouders.
1e oefening waren staande side raises 3 sets en ik merkte een vreemd gevoel bij de 2e set ip. een brandend gevoel voelde ik het nu koud worden te negatief getraint
Ik voelde geen pijn, hoorde niks kraken en nu dik 4uur na de training verder geen last!
2e oefening was zittend db drukken 2 normale sets 3e set tot bijna failure ( niet te veel pushen met je schouders als bij andere spiergroepen!!! )
Als laatste oefening voor de voorste schouderkop front raises gedaan db uitzwaaien tot iets boven neushoogte pak je een beetje trap's mee!
Toen mocht ik weer naar boven voor de achterste schouderkoppen en deel trapezius op de omgekeerde flyes.
Toen ik aankwam was het app. bezet door een man die flyes deed toen achterste schouderkoppen en dit 3x herhaalde bij andere press oefeningen lijkt mij dit niet echt een goeie keus, maar ja het word niet mijn blessure!
Op een andere machine zag ik iemand die een borst oefening deed, maar het leek meer alsof hij zittend aan het buikdansen was te veel gewicht en een zeer slechte uitvoering het had iets weg van Billy's Bootcamp
De man op de flyes zag dat ik al een tijdje wachtte en wees naar het apparaat en bedoelde eigenlijk of ik daar moest wezen.
Ja dus 4 setjes met weinig rust tussen de sets in en de traps flink aanknijpen voor zover het lukt.
Daarna in de smith machine nog wat shrugs gedaan No Pain was een zeer snelle training dit x ik gok 40 minuten en hier zit de wachttijd bij in bij de flyes.
Jammer dat er zo weinig volk is enigste wat opviel was een vent aan de bar die op een vrij heaumeau achtige manier aan flesje drank bestelde en aangaf dat ze volgens hem nog een flesje ? vergoed kregen van hem!
Ik hoop voor volgende week meer drukte en leukere verhalen word een beetje saai zo!
Ik wil namelijk ook Gezond,Gezellig,Gymnasion een verhaaltje kunnen vertellen!
Er waren dit keer geen eens mensen op sandalen of slippers aan het trainen!
Lijkt mij wel leuk als er zo'n ouwe roestige schijf bovenop dondert!
Word maar weer hopen op een vallende ster
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Bij mij in the gym lopen er ook genoeg van die mannetjes rond.
Deze trainen naar hun mening "serieus" komen ze binnen doen ze cable cross wat hammer curls en triceps pushdown en dan zie je ze rekken en voor de spiegel staan te kijken hoe gespierd ze wel nie zijn hahha hebben ze echt zo`n kippenek en van die luciferbeentjes, goede verhoudingen hebben die gasten man
Train nu ook op slippers maakt volgens mij geen ruk uit of je 20 kilo op je teen of op je sportschoentjes laat vallen.... pijn doet het... En vind squaten wel lekker op blote poten...
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Citaat[/b] (red @ Aug. 02 2005,11:15)]Train nu ook op slippers maakt volgens mij geen ruk uit of je 20 kilo op je teen of op je sportschoentjes laat vallen.... pijn doet het... En vind squaten wel lekker op blote poten...
Dat doe ik dus ook..
Teenslippers gok ik dan maar Corina.
Geef van beide es een plaatje.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment