Spiegels in sportschool

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hmm das een goeie ja

de vrouwen doen meestal niet aan kraht training dus miss hebben ze bij de cardio andere spiegels
    dat de spiegels in de tk ruimte een vertekend beeld geven is bij de 4 gym's waar ik geweest ben een feit
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (sis @ Jul. 23 2005,22:18)]Ja maar... hoe kan je vriendin dan kleiner lijken  
      Misschien een lachspiegel?
      Brear.

Comment

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Jul. 22 2005,11:56)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 22 2005,10:29)]als bij ons alle lichten aan staan ben ik superhuge hehehehehe     ...
          hebben ze bij jullie zeker vergrootglazen aan de muur hangen  
          Ik denk eerder lachspiegels
          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Het gaat om de spiegels in de kleedkamers, niet die in de sportschool zelf staan.

Comment

in keledkamer hebben wij 1 spiegel en dar lijk ik niet echt groter op ge2woon hetzelfde....maja in purmerend is zo een gemodifiseerde sportschool met alle toeters en bellen zo een high tech gym dus alles moet perfect heh

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jul. 25 2005,11:59)]in keledkamer hebben wij 1 spiegel en dar lijk ik niet echt groter op ge2woon hetzelfde....maja in purmerend is zo een gemodifiseerde sportschool met alle toeters en bellen zo een high tech gym dus alles moet perfect heh  
                Een gemodifiseerde sportschool??? wat is er aan verbouwt dan?
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bij mijn ouwe sportschool vergroten de spiegels dus ook echt wel...van dichtbij viel het wel mee, maar als je er een paar meter van af stond leek je echt huge. De belichting speelde natuurlijk ook wel een rol mee...

Mijn vriendin is ook 1 keer mee gaan trainen, bij die sportschool, en die was minder blij met die spiegels.......  

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Bij mijn vorige sportschool hadde ze geneen spiegels

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X