Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
2 jaar aan 1 stuk door en de laatste 9 maanden fanatiek met voeding erbij. Hiervoor heb ik me een aantal keer hier en daar ingeschreven maar nooit echt langer dan 6 maanden volgehouden. Ben echter vanaf mijn 11e begonnen met trainen.
ik denk niet dat iedereen zijn voeding zo goed bij heb gehouden, zolang als ze trainen, ik eet alles bij elkaar ook pas een half jaar goed en dan heb ik nog mijn momenten dat het moeilijk is, dus weer eens niet op mijn voeding let.
2 jaar en 8 maand..
Voeding in het begin goed mn neef dwong me tot een voedingschema toen hij vastkwam te zitten verwaterde dat en vanaf september dit jaar weer fanatiek met voeding erbij..(was rond de tijd dat ik na een 8 maand afwezigheid mn comeback hier maakte )
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment