Hoe lang train je?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

4 jaar
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Alles bij elkaar een jaar of 6-7 maar niet altijd even fanatiek en regelmatig...
      Heb daarvoor jarenlang handbal gespeeld, moest toen ook regelmatig het krachthonk in maar vond er helemaal niks aan. Was toen nog pure verplichting en bijzaak dus die tel ik maar niet mee.

Comment

Hey,

Voor dat ik me vrouwtje ontmoete +- 4 jaar, toen gestopt. En nu train ik bijna weer een jaar,

Dus samen 5 jaar,

Grtz
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Train nu ondertussen ook al weer iets van 7 jaar waarvan de laatste 4 echt fanatiek, met voeding zo goed mogelijk en met een traingsmaat zo groot en sterk als een Banaan

They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
          Don't stimulate....Annihilate!!!
          Ronnie is STIL the King!!!

Comment

3 jaar met intensiteit en aangepaste voeding, ervoor een jaar gewoon 3 maaltyden en trainen met de handen in de zakken (---> slechte begeleiding)

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (corina @ Jul. 26 2005,20:32)]@brear hoe oud ben je dan? heel jong begonnen?
              Ik ben 53 jaar en ben begonnen met krachtsport toen ik 29 was nadat ik vanwege behoorlijke knieblessures moest stoppen met contactsporten.

Ben toen eerst begonnen met die slechte knieen langzaamaan te versterken in een sportschooltje in Zaandam, vond toen het trainen met gewichten heel leuk en ben toen altijd door blijven trainen.
              Groet;
              Brear.

Comment

IK train 13- 14 jaar waarvan 10-11 jaar muay thai en gewichten ook een bijzaak was, effectief enkel met gewichten en voeding op punt denk ik een jaar of 3 en dertig kilo zwaarder (iedereen kent wel de voor en na foto's)

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (BREAR @ Jul. 27 2005,11:03)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Jul. 26 2005,20:32)]@brear hoe oud ben je dan? heel jong begonnen?
                  Ik ben 53 jaar en ben begonnen met krachtsport toen ik 29 was nadat ik vanwege behoorlijke knieblessures moest stoppen met contactsporten.

Ben toen eerst begonnen met die slechte knieen langzaamaan te versterken in een sportschooltje in Zaandam, vond toen het trainen met gewichten heel leuk en ben toen altijd door blijven trainen.
                  Groet;
                  Brear.
                  OPA

Who's the Chef

Comment

is toch wel lang allemaal, kom ik aan met mijn jaartje

@miss s
                    wat zijn jou doelen, gespierd worden of gewoon lekker bezig zijn met sporten?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

HA, ik nog maar 1 maand in de gym.
                      daar voor een jaar thuis wat "gespeelt" met men bench.
                      En sinds vandaag heb ik een voedings schama

Comment

gefeliciteerd kerel

post hem gerust ff in het juiste topic  

Who's the Chef

Comment

goed idee, kunnen we meteen kijken of het klopt
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Een jaar of 10?? paar x gestopt en later weer begonnen. Train ongeveer van mijn 16e maar toen was het echt voor de lol en pas 2 jaar serieus.... maar vorig jaar ook bijna een jaar gestopt door omstandigheden en nu dus weer overnieuw beginnen
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Bijna 2 jaar, waarvan sins dat ik hier alles ging lezen en vragen beter ben gaan eten.....

Grt R

Comment

train nu 3 jaar weer serieus. daar voor 5 jaar. ik ben er 3 jaar tussen uit geweest{wegens problemen}en toen ik weer begon was er ook niks meer van over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X