Doping controle sportscholen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doping controle sportscholen.

CDA wil dopingcontrole in sportscholen

Uitgegeven: 14 november 2005 09:01
    Laatst gewijzigd: 14 november 2005 09:48

DEN HAAG - Het CDA wil dat in sportscholen op doping wordt gecontroleerd. Sporters die zijn betrapt op het gebruik van verboden middelen, moeten net als wedstrijdsporters worden bestraft.

Dat stelt het Tweede Kamerlid Atsma voor. Volgens Atsma worden in sportscholen en fitnesscentra veel middelen gebruikt die op de dopinglijst van het Internationaal Olympisch Comité staan. Atsma meent dat zijn plan wordt gesteund door een meerderheid in de Tweede Kamer.

Sporters die bij controle positief worden bevonden, moeten een sportschoolverbod krijgen dan wel worden beboet, vindt het CDA. Atsma lanceert zijn plan maandag tijdens de behandeling van de sportnota met staatssecretaris Ross.

Sportscholen die ongeoorloofde middelen verstrekken, kunnen al worden gesloten. Handel in illegale middelen als groeihormonen kan worden bestraft met gevangenisstraffen tot zes jaar en boetes tot 50.000 euro.

Zal er denk ik niet van komen maar als het wel zo mocht zijn gaan er veel sporters positief zijn...

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

dat wordt een drama denk voor en hoop sporters ha ha ha

voortaan allemaal thuis sporten dan maar he
    Who's the Chef

Comment

Je kunt je leden niet verplichten een dopingcontrole te doen! Als dit wordt doorgevoerd gaat het de sportschoolhouders een hoop leden kosten...

Comment

uhh denk dat ik een verbod ga krijgen dan hihihihihi

ik slik wel is een pijnstiller en gebruik een neus spray ga ik heeeeeeel hard van fietsen
        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (webmaster @ Nov. 14 2005,11:36)]Je kunt je leden niet verplichten een dopingcontrole te doen! Als dit wordt doorgevoerd gaat het de sportschoolhouders een hoop leden kosten...
          Kan inderdaad niet.

Denk ook niet dat het überhaupt ingevoerd gaat worden maar toch. Gaat tegenwoordig allemaal over mensen die te dik zijn en te weinig bewegen dus waarom nu weer zeiken over mensen die wel bewegen..

Greets...

Comment

ik had deze discussie toevallig met mijn sportschoolhouder. in het algemeen denken de eigenaren hetzelfde als wijzelf. wat een onzin weer. ze kunnen het niet verplichten en als ze de dopinglijst aanhouden dan is meer dan de helft niet meer welkom.
            echt weer een stom idee van het kabinet.

Comment

Ach ja ik ben braaf dus bij mij kunnen ze wel komen...

Denk dat er bij ons op de gym door misshcien 2 personen iets wordt gebruikt. Of ze doen iets helemaal verkeerd.

Maar zal er inderdaad niet van komen.

Comment

Ik ga geen urine afgeven voor mijn uurtje ontlading per dag kom nou...
                Laat ze de echte problematiek gaan aanpakken..(Junkies, terrorisme,de onderwereld.)

Maar nee hun richten zich weer op een groepje sporters die voor 0,0 overlast zorgen...
                Een mooi stel farizeers zijn het!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Purple @ Nov. 14 2005,12:09)]Ach ja ik ben braaf dus bij mij kunnen ze wel komen...

Denk dat er bij ons op de gym door misshcien 2 personen iets wordt gebruikt. Of ze doen iets helemaal verkeerd.

Maar zal er inderdaad niet van komen.
                  denk dat er een hoop sporters zijn die wel eens heben gesnoep waar van je niet zou zeggen dat ze iets hebben genomen
                  Who's the Chef

Comment

Typisch Nederland toch?
                    Wie weet moet je eerdaags je bf laten meten als je bij de Mac naar binnen wil

Greets...

Comment

Eerst de dikkerds aanpakken die niet trainen
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Ook dat hoeft niet Corina ze moeten gewoon iedereen in zn waarde laten en niet zomaar een zwarte piet zoeken in fanatieke sporters...
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo
                        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ik vindt dat ze dat in Nederland mogen invoeren, het loopt daar echt de spuiggaten uit iedereen een plasje afleveren en als je iets gebruikt stoppen met sporten, buiten ermee

Grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2005,12:52)]Typisch Nederland toch?
                            Wie weet moet je eerdaags je bf laten meten als je bij de Mac naar binnen wil

Greets...

aui dat wordt lastig voor je dan he
                            nooit meer mac voor cur

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Iguana @ Nov. 14 2005,14:10)]Ook dat hoeft niet Corina ze moeten gewoon iedereen in zn waarde laten en niet zomaar een zwarte piet zoeken in fanatieke sporters...
                              Heb je gelijk in.
                              Ik kon er gewoon even niet tegen, je zal toch maar eens kuren
                              Kan je mooi op je zoldertje terecht.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X