Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Iguana @ Nov. 14 2005,14:10)]Ook dat hoeft niet Corina ze moeten gewoon iedereen in zn waarde laten en niet zomaar een zwarte piet zoeken in fanatieke sporters...
Heb je gelijk in.
Ik kon er gewoon even niet tegen, je zal toch maar eens kuren
Kan je mooi op je zoldertje terecht.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor het is gewoon fucking onzin en komt vanzelfsprekend weer van het christentuig!
Godverdomme als dit er doorgaat moet ik ook maar es aan een eigen hokje gaan denken..
Tis toch te idioot voor woorden dat ik voor mijn uurtje sport waar ik veel geld voor betaal ook nog in een potje moet pissen..
No way!
Als mijn sportschooleigenaar het mij vraagt en mij een pot voorhoudt pis ik tegen zn bar omhoog.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Maar ja, hypocrisie van regeringen kent tegenwoordig geen grenzen meer... De huidige manier van regeren is : 'Als zich een probleem stelt, pak dan vooral de gevolgen aan, maar de oorzaken laat die maar verder gedijen...
Nah dan word mijn gym zowieso gesloten, en zijn er heel wat de lul, ik vind dit een beetje onzin, je mag toch zelf weten als je dat doet of niet, is met drugs ook, als je het gebruikt met 1 of 2 pilletjes nemen ze het alleen af verder niks, krijg je ook geen uitgaansverbod of iets, ik vind nog altijd dat je wat je met je lichaam moet zelf moet beslissen.
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Dit is weer een voorstel wat onuitvoerbaar is, en wat er ook zeker niet gaat komen (zie ook voorgaande post van Cur)
Wat ook misschien een goed idee is, is om met z"n allen die minister Donner helemaal onder te pissen hehe.
Daar wil ik ook nog wel aan meewerken
Brear.
Wat ik eigenlijk nog het minst van alles begrijp, hoe kan het dat zo iemand die (van ons belastinggeld! een zéér rijkelijk inkomen krijjgt toebedeeld überhaupt de tijd heeft om op dit soort onzin ideeën te komen??!?!?
Ga eens wat doen voor je geld stelletje mafketels en ga de problemen in het land aanpakken...
Zijn er echt meer dan genoeg hoor dus ze hoeven er geen niet bestaande problemen bij te verzinnen!
Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 14 2005,21:00)]Wat ik eigenlijk nog het minst van alles begrijp, hoe kan het dat zo iemand die (van ons belastinggeld! een zéér rijkelijk inkomen krijjgt toebedeeld überhaupt de tijd heeft om op dit soort onzin ideeën te komen??!?!?
Ga eens wat doen voor je geld stelletje mafketels en ga de problemen in het land aanpakken...
Zijn er echt meer dan genoeg hoor dus ze hoeven er geen niet bestaande problemen bij te verzinnen!
Ze hebben van die briefjes gemaakt met stomste ideeen ooit en die doen ze allemaal in een potje, en dan om de zoveel tijd halen ze zo een lootje er uit, en gaan ze erover praten enzo, en uiteindelijk hebben ze er allemaal tijd ingestoken en blijkt dat het toch weer niet door kan gaan, en al die tijd voor niks er in is gestoken, en dan gaan ze weer door naar het volgende onzinnige lootje, begrijp het nou is, die gasten moeten toch ook aan hun uren komen.
Hieronder heb ik een foto van die hond van een Donner gevonden waar die met zijn dagelijkse bezigheid bezig is (perforeren van blaadjes).
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Valt trouwens inmiddels ook te lezen hoor, dat het niet door gaat.
Onderstaande komt van de Telegraaf:
--------
ma 14 nov 2005, 17:03
Geen verplichte dopingcontroles in sportscholen
DEN HAAG - Recreatiesporters in sportscholen en fitnesscentra zullen niet op doping worden gecontroleerd. Staatssecretaris Ross (Sport) voelt niets voor het plan dat haar CDA-partijgenoot Atsma maandag in de Tweede Kamer lanceerde.
Ross ziet de controles als een verantwoordelijkheid voor de sportorganisaties. Wel is de staatssecretaris van plan te overleggen met het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken (Necedo) over het gebruik. Atsma wilde recreanten die verboden middelen worden betrapt net als wedstrijdsporters bestraffen.
Volgens Atsma worden in sportscholen en fitnesscentra veel middelen gebruikt die op de dopinglijst van het Internationaal Olympisch Comité staan. Atsma stelde dat door 40.000 recreatieve sporters in sportscholen wordt gebruikt.
Ross antwoordde positief op het verzoek van CDA, PvdA en VVD om een herkenbaar antidopingbeleid te voeren, waarbij ook controles in sportscholen en fitnesscentra mogelijk zijn. De staatssecretaris denkt hierbij aan illegale handel in middelen, die volgens de geneesmiddelenwet al strafbaar is.
Sportscholen die ongeoorloofde middelen verstrekken, kunnen al worden gesloten. Handel in illegale middelen als groeihormonen kan worden bestraft met gevangenisstraffen tot zes jaar en boetes tot 50.000 euro.
De Koninklijke Nederlandse Krachtsport en Fitnessfederatie (KNKF) vindt het CDA-plan absurd. „Dopinggebruik is al lang niet meer het domein van de krachtpatsers uit de sportschool. Wielrenners en voetballers zijn tegenwoordig de grootverbruikers van doping”, aldus voorzitter R. Wolters. „Daarnaast zijn de meeste bezoekers van fitnesscentra helemaal geen fanatieke sporters, maar tweeverdieners met kinderen die gemiddeld één keer per week aan hun conditie komen werken.”
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment