Pijn tijdens leg extension

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en nog is het lbs

Comment

Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.

Zijn er hier mannen die deze oefening regelmatig doen? Ik weet dat reymystyrio deze wel eens noemde in zijn trainingen. Bij mijn sportschool doen bijna alleen vrouwen deze oefening.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Ik deed het eerst ook. Alleen gingen mijn benen net iets te schuren tegen elkaar. Deze oefening kun je heel snel sterk in worden vind ik.

Comment

die machine gaat bij ons niet totzover zelfs toen ik hem voor het eerst deed zat ik al op ze max dus is beetje waardeloos voor mij imo

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 24 2006,20:07)]Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.

Zijn er hier mannen die deze oefening regelmatig doen? Ik weet dat reymystyrio deze wel eens noemde in zijn trainingen. Bij mijn sportschool doen bijna alleen vrouwen deze oefening.
            Wordt vooral als een oefening voor vrouwen gezien inderdaad. Zelf deed ik deze oefening nooit.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 25 2006,11:14)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 24 2006,20:07)]Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.

Wordt vooral als een oefening voor vrouwen gezien inderdaad. Zelf deed ik deze oefening nooit.

Greets...
              Valt me mee dat je toch iets mannelijks heb mr.c

Comment

@Punani

De rest

Thanks
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Jan. 24 2006,11:37)] ik bedoel hipextension

En ja die is met 105 KG, niet de leg extension

Het zal de leeftijd dan wel zijn denk ik    
                  Hebben we allebei zitten slapen
                  Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

Je hebt hem waarschijnlijk idd te zwaar gedaan en daardoor wat overbelast, of misschien wat te ver gerekt. (Beweging wat te ver naar buiten)
                    Heb je ook flinke spierpijn gehad na de laatste keer of viel dat juist wel mee?
                    Is trouwens zeker een lekker oefening waar je heel snel heel sterk in kunt worden.

Comment

Heb er geen spierpijn in gehad en ook geen napijn, daarom vind ik het zo vreemd.

he he eindelijk iemand die zegt dat het normaal is dat je daar sterk in kan zijn, dus ik zit geen sterke verhalen te vertellen
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

kan je ook erg sterk in zijn hoor klopt helemaal

ik weet ook dat je er heel erge spierpijn van kan krijgen
                        Who's the Chef

Comment

Euh, wellicht dat er een tampon in de weg zat, Corrie! Lijkt me niks! Vind het al een pokke-oefening, laat staan als ik ongesteld zou zijn! (Die dag gaan we niet meemaken...). Hè, fijn dat ik weer 's kan helpen met zinnig en functioneel commentaar.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Is inderdaad een goede en zinnige opmerking Mr. Symmetry!
                            Beetje dom eigenlijk dat Corrie en ik, als vrouw zijnde, daar niet zelf aan gedacht hebben...

Comment

daarom zijn er ook mannen he

je geeft zelf al een heel goed antwoord

Who's the Chef

Comment

@Symmie
                                Hm...kzal het eens checken
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse