Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.
Zijn er hier mannen die deze oefening regelmatig doen? Ik weet dat reymystyrio deze wel eens noemde in zijn trainingen. Bij mijn sportschool doen bijna alleen vrouwen deze oefening.
Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 24 2006,20:07)]Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.
Zijn er hier mannen die deze oefening regelmatig doen? Ik weet dat reymystyrio deze wel eens noemde in zijn trainingen. Bij mijn sportschool doen bijna alleen vrouwen deze oefening.
Wordt vooral als een oefening voor vrouwen gezien inderdaad. Zelf deed ik deze oefening nooit.
Citaat[/b] (KeepItReal @ Jan. 24 2006,20:07)]Ik weet dat de spierpijn van deze oefening gruwelijk is! Je kan bijna niet lopen als je deze te zwaar doet.
Wordt vooral als een oefening voor vrouwen gezien inderdaad. Zelf deed ik deze oefening nooit.
Je hebt hem waarschijnlijk idd te zwaar gedaan en daardoor wat overbelast, of misschien wat te ver gerekt. (Beweging wat te ver naar buiten)
Heb je ook flinke spierpijn gehad na de laatste keer of viel dat juist wel mee?
Is trouwens zeker een lekker oefening waar je heel snel heel sterk in kunt worden.
Euh, wellicht dat er een tampon in de weg zat, Corrie! Lijkt me niks! Vind het al een pokke-oefening, laat staan als ik ongesteld zou zijn! (Die dag gaan we niet meemaken...). Hè, fijn dat ik weer 's kan helpen met zinnig en functioneel commentaar.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Is inderdaad een goede en zinnige opmerking Mr. Symmetry!
Beetje dom eigenlijk dat Corrie en ik, als vrouw zijnde, daar niet zelf aan gedacht hebben...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment