Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
bedankt mensen voor de goede raad ik ga trainen en het op een normale wijze te doen ik ga nog wat rondsnuffelen voor een goede trainingsschema en een goede dieet.
nog eens bedankt
groetjes mario
Ik zou samen met een ander gaan trainen, dat kan je aanmoedigen en eventuele tips geven. Maar vergelijk je NOOIT met een ander, jij bent hem niet en hij ook jou niet(nogal logish)
kijk even naar een ander eetschema van iemand die ongeveer de zelfde stats heeft
pas het aan en post dit dan even zullen wij er naar kijken en de tip's zullen vanzelf volgen
Goede beslissing, altijd fijn als er mensen zijn die de adviezen serieus nemen.
Ook voor voeding geldt dat je er echt zelf eerst wat moeite voor zal moeten doen trouwens.
Maar als je eenmaal een schema hebt helpen we je er graag mee verder!
Reken je behoefte uit, kies een schema uit en pas dat aan je behoefte en smaak aan, plaats het op het board en je krijgt vanzelf tips.
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment