bedankt

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bedankt

bedankt mensen voor de goede raad ik ga trainen en het op een normale wijze te doen ik ga nog wat rondsnuffelen voor een goede trainingsschema en een goede dieet.
    nog eens bedankt
    groetjes mario

Goed zo kerel, niet meteen beginnen met spuiten en slikken. Eerst natuurlijk proberen en na een aantal jaar lekker beginnen als je er klaar voor bent,

Grtzz D
    !Use my shit and feel the power!

Comment

kan iemand mij een goed dieet voorschrijven ik wil het van de eerste keer goed doen
      groetjes mario

Comment

Staan zat voorbeelden, succes!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
          Staan zat voorbeelden, succes!

Greets...
          , best zelf iets samenstellen kameraad en als je er vragen over hebt, gewoon ff posten en je krijgt gegarandeerd tips en comment

heel veel suces gewenst

Wijs besluit om het deftig maar rustig aan te pakken. Op deze manier ga je er het meeste uithalen.

Grtz

Comment

Succes met het opstellen van je schema.
            Kom je er niet aan uit, topic maken en dan helpen we je weer verder.

Tis even wat werk, maar dan heb je ook wat
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Sluit me aan bij de topicstarter: iedereen bedankt!
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik zou samen met een ander gaan trainen, dat kan je aanmoedigen en eventuele tips geven. Maar vergelijk je NOOIT met een ander, jij bent hem niet en hij ook jou niet(nogal logish)

Comment

suc6 er mee

kijk even naar een ander eetschema van iemand die ongeveer de zelfde stats heeft
                  pas het aan en post dit dan even zullen wij er naar kijken en de tip's zullen vanzelf volgen
                  Who's the Chef

Comment

Graag gedaan kerel!

Comment

Goede beslissing, altijd fijn als er mensen zijn die de adviezen serieus nemen.

Ook voor voeding geldt dat je er echt zelf eerst wat moeite voor zal moeten doen trouwens.
                      Maar als je eenmaal een schema hebt helpen we je er graag mee verder!
                      Reken je behoefte uit, kies een schema uit en pas dat aan je behoefte en smaak aan, plaats het op het board en je krijgt vanzelf tips.

Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X