spieren en (soft) drugs

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spieren en (soft) drugs

ik wist niet precies, waar ik het kwijt moest.... maar zal maar het maar hier nier zetten,,,

sinds een aantal maanden geleden, ben ik steeds meer gaan blowen niet dagelijks of zo iets,, het begon met om de 2 tot 4 wken,, een joint om te relaxen en te ontspannen...
    vervolgens om de week,,, tot ik laats rond de periode van carnaval,, ineens iedere dag blowde,,
    nou denken jullie vast so what....

maar mijn tepels begonnen pijn te doen....
    shit man,, en er groeide iets onder...
    nou weet ik vrijwel zeker dat ik gyno heb van wiet....]
    that sucks,,,
    weet iemand of dit zo voorbij gaat..... ??

hebben anderen het ook meegemaakt ?
    of alleen van de aas ?

ik weet wel,, ik ben alleens eerder een soort,, recreatief plus minus een jaar iedere dag gaan blowen,,, alleen toen deed ik nog niet aan bodybuilding.... nou wel... en nou krijg ik het opeens,, en ik doe het niet eens iedere dag....

zou het er aan liggen,, omdat ik nu train... etc. etc. mijn spieren groter worden... meer testeron krijg... zo ook eerdere klote oestrogeen kan ontwikkelen tot gyno ?

ik haat ik haat dit....

Haha, sorry dat ik lach, Gyno van weed *proest* zullen er hier veel gyno hebben dan
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Originally posted by corina
      Haha, sorry dat ik lach, Gyno van weed *proest* zullen er hier veel gyno hebben dan
      hoezo meid ?

zoveel rokers hier dan,, of sarcasme...

en lach maar,, ik zou mezelf ook uitlachen,, als ik niet mezelf was

lach nu ook maar dan als een boer met kiespijn.....

Comment

Ik ben nooit sarcasitisch heb ik een hekel aan, wat ik zeg, is wat ik denk

Indd veel blowers hier ik niet iig

Kan geen Gyno zijn joh, krijg je alleen van kuren, dacht ik...kan het ook mis hebben.

Laten we op de experts wachten
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

nou heb het onderzocht je kan gyno aka bitchtits ook van de pubertijd krijgen... zoals ik lees hier: http://www.sexwoordenboek.nl/gynaecomastia.html

kan ook komen door teveel oestrogeen in het lichaam,,

heb het nog nooit eerder gehad,,, het kan automatisch verdwijnen... maar dit kan eventjes duren,, ochja af wachten dan maar.....zou echt super super blij zijn als het wegging:

btw: waar blijven die (experts) blowers ???

Comment

Gyno door blowen is het zeer zeker niet.
            Zou er mee langs de huisarts gaan als ik jou was.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb 10 jaar dagelijks geblowt zonder gyno-problemen.(wel andere)

Heb wel op bodypage gelezen dat cannabis kan zorgen voor minder test. en meer oestrogenen..maar het is de eerste keer dat ik het effectief hoor dat iemand er last van heeft.

http://www.bodypage.nl/marihuana.htm

Heb wel in pubertijd (toen blowde ik niet) last gehad van gevoelige tepels zonder gevolg.

grtz
              Elk pondje komt door het mondje !!!
              Denk je sterk.

Comment

en je blowt nog steeds wimpy ??....
                wel een goede groei ondanks dagelijks blowen ?

hoe dan ook ik zal voor de zekerheid een tijd niet blowen om te kijken wat er dan gebeurt..... en of het weggaat.... ook al ben ik helemaal niet vies van een jointje,, maar als ik moet kiezen tussen gyno/blowen en normale borsten/niet blowen...
                helaas dan.... geen blowtje voor mij...

en zal ook ffkes een keertje een afspraak maken bij de huisarts dan maar, hopelijk vertelt hij mij iets meer......

Comment

Ik vind het wel vreemd dat je gyno hebt, ik weet niet joeveel je blowt maar ik blowde zo'n 6 joints per dag en had geen last van gyno, groeien deed ik ook.

Ik trainde wel eerst altijd voor ik blowde want anders is je training zeker niet optimaal

Nu blow ik 1x per week op mijn refeed dag aangezien ik ongelooflijke honger krijg van een joint.

En aangezien ik dieet is het een goede motivatie om niet meer te blowen, je mist veel dingen als je elke dag stoned bent...

grtz
                  Elk pondje komt door het mondje !!!
                  Denk je sterk.

Comment

uhhh hoe oud ben je??? zit je nog onder de 21 zit je nog steeds in de pubertiujd en kan je dus nog steeds vanzelf gyno ontwikkelen.... en zul je er dus mee naar de dokter moeten...
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ken iemand uitleggen hoe,wie,wat,waar,waarom gyno is
                      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Tieten bij mannen..
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

vrouwen borst ontwikkeling bij een man
                          Who's the Chef

Comment

Dat zeg ik.... gamma

Comment

normale beschaafde mensen snappen jou boerse taal denk niet red
                              dus ik vertaal het even
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X