ik wist niet precies, waar ik het kwijt moest.... maar zal maar het maar hier nier zetten,,,
sinds een aantal maanden geleden, ben ik steeds meer gaan blowen niet dagelijks of zo iets,, het begon met om de 2 tot 4 wken,, een joint om te relaxen en te ontspannen...
vervolgens om de week,,, tot ik laats rond de periode van carnaval,, ineens iedere dag blowde,,
nou denken jullie vast so what....
maar mijn tepels begonnen pijn te doen....
shit man,, en er groeide iets onder...
nou weet ik vrijwel zeker dat ik gyno heb van wiet....]
that sucks,,,
weet iemand of dit zo voorbij gaat..... ??
hebben anderen het ook meegemaakt ?
of alleen van de aas ?
ik weet wel,, ik ben alleens eerder een soort,, recreatief plus minus een jaar iedere dag gaan blowen,,, alleen toen deed ik nog niet aan bodybuilding.... nou wel... en nou krijg ik het opeens,, en ik doe het niet eens iedere dag....
zou het er aan liggen,, omdat ik nu train... etc. etc. mijn spieren groter worden... meer testeron krijg... zo ook eerdere klote oestrogeen kan ontwikkelen tot gyno ?
ik haat ik haat dit....
sinds een aantal maanden geleden, ben ik steeds meer gaan blowen niet dagelijks of zo iets,, het begon met om de 2 tot 4 wken,, een joint om te relaxen en te ontspannen...
vervolgens om de week,,, tot ik laats rond de periode van carnaval,, ineens iedere dag blowde,,
nou denken jullie vast so what....
maar mijn tepels begonnen pijn te doen....
shit man,, en er groeide iets onder...
nou weet ik vrijwel zeker dat ik gyno heb van wiet....]
that sucks,,,
weet iemand of dit zo voorbij gaat..... ??
hebben anderen het ook meegemaakt ?
of alleen van de aas ?
ik weet wel,, ik ben alleens eerder een soort,, recreatief plus minus een jaar iedere dag gaan blowen,,, alleen toen deed ik nog niet aan bodybuilding.... nou wel... en nou krijg ik het opeens,, en ik doe het niet eens iedere dag....
zou het er aan liggen,, omdat ik nu train... etc. etc. mijn spieren groter worden... meer testeron krijg... zo ook eerdere klote oestrogeen kan ontwikkelen tot gyno ?
ik haat ik haat dit....
Comment