World strongest Boy

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• World strongest Boy

Ik neem aan dat bij het horen van de naam;Richard sandtrak al een lichtje gaat branden.... voor de gene die dit (smerige , maar onwijs fysiek) jong niet kennen ;

http://www.yourfilehost.com/media.ph...muscledkid.wmv

Er blijkt ook een film over dit kind te zijn.. Weet iemand waar die te vinden is??

gr.

Zijn vader voerde hem pillen meen ik. Zit nu zelf in de gevangenis.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik vind het er wel eng uitzien...
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Ik heb ook al eens een filmpje en wat foto"s gezien van dat jongetje, ik zie het als pure uitbuiting van hun eigen kind, en zeker als het waar is dat ze hem ook nog anabolen toegediend hebben.
        Brear.

Comment

is dat little hurcule?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by BREAR
            Ik heb ook al eens een filmpje en wat foto"s gezien van dat jongetje, ik zie het als pure uitbuiting van hun eigen kind, en zeker als het waar is dat ze hem ook nog anabolen toegediend hebben.
            Brear.
            Maar over een paar jaar hebtie zeker een super goede fysiek om nog beter te worden als de grotere van bb
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

nee zijn ouders waren allebij olympishe sporters..ze hebben hem vanaf baby af aan srek ofeningen laten doen..en hij zit ze hele leven al aan een streng eetschema met supplementen!.. hij heeft ooit 2 maanden gewoon gegeten maar toen moest die weer brande want hij kreeg een rol in een film als kleine tarzan zeg maar en toen moest die weer in vorm komen,..

supps waren iets van 30% 25 % week veel..weet nier meer van wat..maar hij traint en dat moet die al ze ele leven avn zijn ouders..dusja!

ziek! hijs rouwens niet echt mooir gespierd atm..ijs dun enzo..niet echt grote spieren wel ontwikkeld...enja weinig vet ..maja ik zou zo niet willen zijn ik groei liever wat meer in spiermassa dan dat ik zo (te) slank als hem zo zijn ..

allemaal laatsts gezien in een programma..want dat kind is nu ong 17/18

ps: ze hebben dat kind volgens mij nooit anabolen toegedient!

Comment

puuuu....is dat ventje de zoon van The Hulk ofzo
                Trainingslog Farmboy:

Comment

hmm ben toch erg bang dat zo een mannetje niet echt oud zal worden
                  Who's the Chef

Comment

Is indd little hurcules

Die is al zo vaak op forums voorbij gekomen.
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Had dit al eerder gezien, de site waar die filmpjes op stonden is weg.Het was iets van www.richardsandtrak.com maar hij is nu offline.

btw: vind het er niet uitzien en lijkt me ook niet erg gezond.

Comment

Zijn vader gaf hem idd speciale shakes Die shakes wil ik ook wel weer nemen. Heb een reportage gezien en zijn vader die heeft toen de trainer bedreigd die die kleine kerel trainde. Die wou weten wat er in zijn shakes zat, zijn van de polen of Tjechen ofzo...Toch...

Die gasten zijn gek man kinder mishandeling is dat gewoon, steek toch ook geen anabol in me zoontje van 2 omdat hij breed moet worden..

Grtzz D
                        !Use my shit and feel the power!

Comment

Belachelijk gewoon, laat een kind een kind zijn en lekker met autootjes spelen dan verplichte oefeningen en aan het ijzer. Laat die schoft van een vader maar een flink tijdje brommen......kindermishandeling
                          Go Big Or Go Home

Comment

hey man dat kan tog iet man dat kind is 6 laat het met rust zo vernuekje dat kind ze leven man die mensen zijn kk gek voor die ouders ik zou ze kunne dood schieten

Comment

http://www.richardsandrak.com/

http://www.richardsandrak.com/new%20pic%20006.htm

Valt eigenlijk wel vet tegen als je m nu ziet...
                              Last edited by Exige; 01-04-2006, 03:58.
                              Fighting for peace is like fucking for virginity.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X