Last van slapende handen/armen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Last van slapende handen/armen

Het is nu al een paar weken dat ik in het midden van de nacht wakker wordt en mijn armen slapen. Er dacht ik dat men houding niet goed was waardoor een arm te weinig bloed krijgt. Maar nu heb ik er op gelet en het zijn beide armen die slapen. En ik kan me niet echt een positie inbeelden waarop ik bloedtoevoer van beide armen belemmer.
    Weet er iemand hoe dit zou kunnen komen?

zou der even mee naar de doc gaan als ik jou was
    Who's the Chef

Comment

Ik zat juist te denken dat ik dagelijks vele uurtjes voor de computer zit (te muizen). Vooral op het werk dan kan dat oplopen tot 13uur. Misschien dat het daar iets mee heeft te maken. Binnekort toch maar eens even langs de huisdokter..

Comment

Originally posted by Rabbit
        Ik zat juist te denken dat ik dagelijks vele uurtjes voor de computer zit (te muizen). Vooral op het werk dan kan dat oplopen tot 13uur. Misschien dat het daar iets mee heeft te maken. Binnekort toch maar eens even langs de huisdokter..
        Muis je met links en met rechts dan?

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

weetje zeker dat je niet op je hande slaapt?? daar kan het ook door komen..
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

En je zit niet aan de hgh, misschien toch even naar de doc gaan, en misschien tss het werken met de muis de armen wat meer losgooien

Grtz
            stil growing

Comment

Zal ongetwijfeld een combinatie zijn van de genoemde dingen maar zeker ff langs de dokter!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vermoedelijk dat de zenuwen in je arm niet goed op z'n plaats zit.
                Als het niet door te snel groeien komt (vaak door HGH ) Zal je naar de dokter moeten gaan.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees
                  Vermoedelijk dat de zenuwen in je arm niet goed op z'n plaats zit.
                  Als het niet door te snel groeien komt (vaak door HGH ) Zal je naar de dokter moeten gaan.
                  Nu ben ik wel hard aan het gaan en veel aan het squatten en deadliften maar dat mijn hgh zo hoog ligt dat ik er 'bijwerkingen' van krijg.. is dat niet een beetje overdreven?

Comment

Als je aan de HGH zit en je gaat als een speer worden de bloedvaten en zenuwen verschoven met het het gevolg dat je tintelingen en een dood gevoel heb. Dat is normaal bij dat gebruik. Het duurt wel even voor de zenuwen en bloedvaten zijn weg gevonden hebben. Vervelend is dat je gedult moet hebben. Maar het komt wel weer goed. Neem eventueel asprine of alchol om het bloed wat te verdunnen. maar neem niet teveel.

Comment

Ik had het dus wel degelijk over de endogene hgh die in je lichaam vrijkomt bij oefening als squatten enzo.. heh
                      Last edited by Rabbit; 24-04-2006, 21:45.

Comment

Dat begrijp ik . Het feit is als je hard gaat groeien moeten de zenuwen ook hun weg vinden .En als ze daar geen tijd voor hebben dan krijg je last van tintelingen en of dood gevoel.
                        Het geen tzt wel weer weg gaat. Kijk het ff aan als je na een week nog last van heb of geen verbetering heb ga dan naar de huisarts.
                        Grt.

Comment

Heb je het alleen 's nachts?
                          Zou er ondanks de geruststellende woorden hier tot mee naar een arts gaan, die heeft er wat jaartjes voor gestudeerd dus zal toch net ff wat meer weten dan de gemiddelde jan viool achter een toetsenbord.
                          Kan van alles en nog wat zijn, van onschuldig tot erg vervelend. Zou dus geen risico nemen!

Comment

Originally posted by Shannasse
                            Heb je het alleen 's nachts?
                            Zou er ondanks de geruststellende woorden hier tot mee naar een arts gaan, die heeft er wat jaartjes voor gestudeerd dus zal toch net ff wat meer weten dan de gemiddelde jan viool achter een toetsenbord.
                            Kan van alles en nog wat zijn, van onschuldig tot erg vervelend. Zou dus geen risico nemen!
                            Zekere voor het onzekere nemen kerel.

Comment

Heb je je slaaphouding toevallig niet gewijzigd? Misschien kan het daar ook door komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X