Nope, slaaphouding is nog altijd hetzelfde. Slaap op men rechterzijde in de foetushouding maar met men linkerarm weet ik nooit veel raad. In feite ben ik bezig met een comfortabele positie te zoeken voor men linkerarm tot ik in slaap val
Last van slapende handen/armen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by RabbitNope, slaaphouding is nog altijd hetzelfde. Slaap op men rechterzijde in de foetushouding maar met men linkerarm weet ik nooit veel raad. In feite ben ik bezig met een comfortabele positie te zoeken voor men linkerarm tot ik in slaap val
Maar zoals de andere zeggen, als je er last van blijft houden zou ik zeker naar de dokter gaan!
Comment
-
Oké , ik weet niet waT HgH is ... maar goed ik kan wel speculeren. Als jij squat kan er veel druk komen op je hand palmen , ook met Dead lifts ... door deze druk komt er druk op je Carpale tunnel..... in je carpale tunnel zitten idd zenuwen hierdoor kunnen die tintelingen ontstaan.. maar het kan ook hoger in je armen zitten.. OMDAT JE NACHTELIJKE PIJN/TINTELINGEN HEBT MOET JE NAAR DE HUISARTS GAAN....
ik hoop dat je er wat aan hebt.
succes ermee
Comment
-
Hier wat meer info over die carpale tunnel.
http://www.neurochirurgie-zwolle.nl/cts.html
Met dank aan mijn vriendin
Comment
-
Originally posted by neorejOké , ik weet niet waT HgH is ... maar goed ik kan wel speculeren. Als jij squat kan er veel druk komen op je hand palmen , ook met Dead lifts ... door deze druk komt er druk op je Carpale tunnel..... in je carpale tunnel zitten idd zenuwen hierdoor kunnen die tintelingen ontstaan.. maar het kan ook hoger in je armen zitten.. OMDAT JE NACHTELIJKE PIJN/TINTELINGEN HEBT MOET JE NAAR DE HUISARTS GAAN....
ik hoop dat je er wat aan hebt.
succes ermee
gr.
Comment
-
Ik heb dit verschijnsel ook een keer meegemaakt twee jaar geleden, de kracht uit mijn linkerarm was zelfs helemaal verdwenen, ik kon niet eens meer bankdrukken met 50 kilo.
Ik had ook een slapend gevoel in mijn arm, en ben op advies van een doktersassistente die bij ons trainde naar de huisarts gegaan.
Na enkele oefeningen op zijn advies te hebben gedaan ter controle werd door hem vastgesteld dat ik op die arm moest hebben geslapen, en dat de klachten na enkele dagen vanzelf zouden verdwijnen.
En dat gebeurde ook gelukkig, ben weer rustigaan gaan trainen, en na anderhalve week weer 100% gaan trainen.
Ik let sinds die tijd wel op dat mijn armen niet meer onder mijn lichaam komen tijdens het slapen, want ik vond het wel een hele vervelende gebeurtenis.
Groet;
Brear.
Comment
-
Originally posted by sisJa.. daar dacht ik ook heel even aan, CTS. Maar dan heb je een paar dooie vingers, geen hele armen.
Goede info overigens.
Comment
-
Bedankt hoor!!
Volgens mij ben ik gewoon te hard aant gaan
Zeker op vlak van kracht ben ik de laatste weken precies niet te stoppen; ik ben op 2,5 maanden (sinds ik ben begonnen met trainen dus) op de bench gegaan van lege stang naar 160kg (pr zonet verbroken ). Het gekke is dat ik er zeker van ben dat ik volgende week 180kg omhoog duw. (Ik hoop dat ik niet overkom als iemand met een dikke nek ) Het is nu al 6weken dat ik er telkens 20kg bij neem en ik maar wachten op een punt waar ik vast zit zodat ik creatine kan gaan nemen om daarna te beginne met cutten (is wel nodig!).
Moet wel zeggen, ik ben een grote jongen hoor: 120kg, veel te hoge bf spijtig genoeg.. Ik kom trouwens van 107kg (2,5 maand geleden).
Maar in ieder geval ik hoop dat de dokter niet iets zegt in de aard van "jongen, je bent veel te snel aant gaan, hou je maar wat in.."
Zou spijtig zijn Maar tja, gezondheid gaat natuurlijk voor. En dan heb ik ineens een reden om te beginnen met cutten
Edit: trouwens voor foto zie avatar (is wel voor ik trainde) En eerlijk is eerlijk: mijn buik beetje ingetrokke en men armen staan voor men tieten .Last edited by Rabbit; 29-04-2006, 19:46.
Comment
-
Dat je te hard gaat kan ik je ook al wel vertellen hoor, hoef je niet voor op je huisarts te wachten...
En dan niet noodzakelijkerwijs te hard qua groei maar zeker wel qua belasting, spieren kunnen zich enorm snel aanpassen en je dus snel sterker maken maar de rest van je lichaam heeft daarvoor heel wat meer tijd nodig. Als je zo kort traint zou je nog helemaal niet eens moeten 'maxen' voor de lol laat staan iedere week, een gewicht gebruiken waarmee je volledige setjes van minimaal 8 reps kunt maken zou oneindig veel verstandiger zijn.
Comment
-
Het leunen op je pc tafel speelt ook een rol.
Ik heb zelf ook al tijden lasten van hetzelfde gevoel.
Ik ben onlangs verhuist heb nog geen sportschool gevonden in mijn nieuwe omgeving dus het gevoel komt niet van het trainen.
Het gevoel komt bij mij door het leunen op de pc tafel.
Zoals ik normaal mijn armen heb typt het lekker en lees je lekker ontspannen.
Ik zit nu dus zowat met mijn toetsenbord op mn schoot wat ik zeer onprettig vind typen.
Maar het is al wel minder geworden.
Ik denk dat het in jouw geval komt door de pc+training en je weirde slaaphouding.
Bij mij enkel en alleen door pc gebruik.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment