Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kijk bij de goede topics dan, voeding... beetje zoeken en je kunt het zien ik kan je nou zo gouw geen link ofzo geven maar het staat op de site ! dus even zoeken en je kunt weer vooruit
Ik zou deze nog niet gebruiken, agz de behoefte te hoog uitvalt. Je kan hem wel daarmee berekenen en dan zit de bulk er al bijna gelijk bij.
Verder vind je in diverse sticky's hier op t board info erover, en op eigenkracht.nl staat ook nog hoe je het kan uitrekenen. Ik zal die voedingseditor maar eens gaan fixen denk ik. Maar ik heb nooit tijd
Ik zou deze nog niet gebruiken, agz de behoefte te hoog uitvalt. Je kan hem wel daarmee berekenen en dan zit de bulk er al bijna gelijk bij.
Verder vind je in diverse sticky's hier op t board info erover, en op eigenkracht.nl staat ook nog hoe je het kan uitrekenen. Ik zal die voedingseditor maar eens gaan fixen denk ik. Maar ik heb nooit tijd
grtz
Er zit een vette typo in de titel "VOEDINGSBEHOEFTE"
ja???
tof...dat wisk nie... Maar als die nog niet helemaal goed werkt, kun je beter een andere gebruiken ja
gr
Geeft niks Farmboy, een goeie post, ik had deze nog niet eerder gezien, een mooie calculator.
Komt idd wat hoger uit dan mijn eigen berekening, maar dat geeft niks, dat is mooi voor in de bulk.
Goed ook van degene die hem heeft ontworpen trouwens.
Brear.
Diezelfde calculator staat hier op het board onder sticky's...
Werkt alleen nog niet optimaal zoals David al aangaf, het wil maar niet erg opschieten met het perfectioneren ervan hè David.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment