wie weet het??

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie weet het??

hallo wie weet waar ik kan vinden of kan uitrekenen hoeveel calorieen ik nodig heb per dag.
    zowel als ik af wil vallen en als ik aan wil komen.

thanks......

kijk bij de goede topics dan, voeding... beetje zoeken en je kunt het zien ik kan je nou zo gouw geen link ofzo geven maar het staat op de site ! dus even zoeken en je kunt weer vooruit
    on the road to get huge

Comment

http://www.team-mvp.com/opslag%20dav...ngseditor.html

gewoon ff je stats invullen en dan komen je behoeftes er zo uit

gr
      Last edited by Farmboy; 21-05-2006, 17:58.
      Trainingslog Farmboy:

Comment

@farmboy, heeeeej die heb ik gemaakt

Ik zou deze nog niet gebruiken, agz de behoefte te hoog uitvalt. Je kan hem wel daarmee berekenen en dan zit de bulk er al bijna gelijk bij.

Verder vind je in diverse sticky's hier op t board info erover, en op eigenkracht.nl staat ook nog hoe je het kan uitrekenen. Ik zal die voedingseditor maar eens gaan fixen denk ik. Maar ik heb nooit tijd

grtz
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0

grtz
          ja???
          tof...dat wisk nie... Maar als die nog niet helemaal goed werkt, kun je beter een andere gebruiken ja

gr
          Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by dav1t0

Ik zou deze nog niet gebruiken, agz de behoefte te hoog uitvalt. Je kan hem wel daarmee berekenen en dan zit de bulk er al bijna gelijk bij.

Verder vind je in diverse sticky's hier op t board info erover, en op eigenkracht.nl staat ook nog hoe je het kan uitrekenen. Ik zal die voedingseditor maar eens gaan fixen denk ik. Maar ik heb nooit tijd

grtz
            Er zit een vette typo in de titel "VOEDINGSBEHOEFTE"

Comment

Originally posted by Farmboy
              ja???
              tof...dat wisk nie... Maar als die nog niet helemaal goed werkt, kun je beter een andere gebruiken ja
              gr
              Geeft niks Farmboy, een goeie post, ik had deze nog niet eerder gezien, een mooie calculator.
              Komt idd wat hoger uit dan mijn eigen berekening, maar dat geeft niks, dat is mooi voor in de bulk.
              Goed ook van degene die hem heeft ontworpen trouwens.
              Brear.

Comment

Diezelfde calculator staat hier op het board onder sticky's...
                Werkt alleen nog niet optimaal zoals David al aangaf, het wil maar niet erg opschieten met het perfectioneren ervan hè David.

Comment

Nee sorry, ik ben ook gewoon zo lui, mischien dat ik vanavond dan maar eens eraan ga werken..
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

wordt tijd dan, want ik vreet geen 4015 kCalop een dag
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X