daarom goed lezen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• daarom goed lezen

beste allemaal, maar vooral ook de nieuwelingen zoals ik zelf. Hieronder het waarom het zo zinvol is om eens goed alle topics te lezen als je gaat trainen

door het lezen van de verschillende topics uit de verschillende thema's ben ik naast gezond ook gemotiveerd en zinvol aan het trainen
    ik heb mijn schema kunnen opstellen naar alle voorbeelden die er in de topics over trainingschemas staan het is door de vele raad van alle gevorderden een combi geworden van full body met steeds meer gericht naar de spiergroepen
    terwijl ik in het begin uit pure onwetendheid en enthousiasme alleen maar zoveelmogelijk kilo's slechte uitvoering en gillende spierpijn aan het beuken was met dagen achtereen dezelfde groepen>>> resultaat nul dus!!!!

bij het verbeteren van het schema door goed te lezen, kwam ik ook als vanzelf bij de prima voedingsadviezen in de topics over voeding, Ik eet me nu helemaal vol aan eiwitten vooral de steeds geadviseerde kwark en ben via de voedings behoefte calculator aan een uitgeballanseerd dieet gekomen

mijn eiwitten kloppen, betere vetten, mild in de Kh en ondanks het meer eten qua hoeveelheid ben ik 10 kilo kwijt met cm omvang erbij ik schat mijn vet% nu op een 17% en hard dalende. Dit is ook de bedoeling naast aanwas van massa. moeilijk maar het gaat geweldig. door de juiste voeding

Ik heb ook geleerd dat het niet ideaal is zo, als je puur voor massa gaat maar dat wil ik nu nog niet eerst eens zien wat er allemaal onder zit zodat je kunt afwegen maar meer aandacht aan besteed moet worden en wat alleen onderhouden moet worden voorlopig.

korte reactie als dank naar vooral alle moderators en de webmasters Snipke,Shannasse en Curiosio
    and to all the newbies .....start reading....

en om in stijl te blijven sluit ik dan ook maar af met een oneliner

kennis doet groeien!!!
    kennis is groei

ja heel leuk.. :/

vooral die bedankjes.. ik wil niet veel zeggen maar je vergeet heel wat mensen .. Bocca bijvoorbeeld

Comment

niet alleen bocca hoor, veel meer mensen die van groot belang zijn voor het forum en ook nog veel goede adviesen geven.
      ik bedank jullie ook maar voor alle goede adviezen die jullie mij en de andere hebben gegeven

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Goed om te horen en vast goed bedoeld maar je doet een heleboel mensen te kort denk ik.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jep! kdenk dat iedereen zo wel zijn eigen bijdrage heeft aan dit forum!
          Stats: - 18 jaar - 187 cm - 84.7 kg

Comment

Helemaal mee eens.

Greets...

Comment

damm en dan word ik niet eens genoemd

Comment

Mensen beledigen zal vast niet de bedoeling zijn geweest van Dixi, is helaas wel wat er meestal gebeurt als je namen gaat noemen...
                Het lijkt mij overigens duidelijk dat hij forumbeheer wil bedanken voor het werk hier, zeker niet voor alles wat hij geleerd heeft daarbij heeft hij ongetwijfeld meer gehad aan allerlei members.

Ik vind de bedoeling van je topic in ieder geval uitstekend Dixi, net als je raad aan newby's om veel te lezen.
                Vind het daarnaast heel leuk om te horen dat je zoveel hebt opgestoken van dit forum en dat je progressie nu zoveel beter is dan toen je nog zelf aan het aanmodderen was!
                Het is een hele nette vooruitgang en het feit dat er mensen zijn met wie het dankzij dit forum zo goed gaat is prachtig natuurlijk.

Comment

Geweldige admin inderdaad hier, kan er zo super-admin van maken..
                  Weet ook zeker dat het niet de bedoeling was om iemand te beledigen.

Greets...

Comment

zat te dollen hoor. ik voel me heus niet aangevallen

Comment

Beste allemaal mee eens natuurlijk dat het wat tricky is om namen te noemen ,maar de 3 namen genoemd staan steeds als webmaster genoemd en daarom noemde ik alle moderators(teveel namen) en extra de webmasters. maar natuurlijk is dit bedoeld geweest om te benoemen dat hier van eenieder veel te leren valt en ook af en toe wat te lachen om de commentaren
                      so don't shoot I was just trying to be nice
                      kennis is groei

Comment

Goeie post Dixi, ga zo door met trainen bro.
                        Brear.

Comment

Nou, dan bedank ik mijzelf maar even: Symmie, hartstikke bedankt kerel, voor al die goede raad, die niet duur is.
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry
                            Nou, dan bedank ik mijzelf maar even: Symmie, hartstikke bedankt kerel, voor al die goede raad, die niet duur is.
                            Mijn raad is gratis

Comment

IK vind het tof dat je een enorme verbetering hebt bereikt door middel van dit forum en dat je het ook zegt, want echt veel posts heb je niet dus wil dat zeggen dat je al een tijdje meeleest, knap kerel

Dat je een paar namen bent vergeten moet je niks van aantrekken zolang de mijne er maar bij staat zit je goed

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X