Powerliftwedstrijd GPC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

me too, maar gaat dikke fun worden voor je Brear en de voorbereiding op trainingsvlak is meer dan degelijk geweest.

Enjoy it en succes bro!

Comment

Ja, bedankt jongens, ik heb er dan ook echt zin in om mee te doen, de barbeque gaat overigens niet door lees ik net in een email die ik heb gehad van GPC.
      Wel netjes het adres en tel nr's erbij enzo,dus het kan niet missen,het is in Gramsbergen, dus wel een eindje rijden vanaf hier.
      Er rijdt overigens nog iemand met mij mee, ook een deelnemer, die komt met de trein naar Wormerveer hier, en rijdt dan verder samen met mij mee, dat is wel leuk, hebben we tenminste wel een onderwerp om over te praten hehe.
      Brear.

Comment

Hehe- Willem2 is dus BREAR?

Je stats zijn echt nog top voor iemand van 55.

Jammer van de bbq opzich, maar dan zijn we wel redelijk op tijd weer terug.

Comment

Is onze Brear een gespleten persoonlijkheid..

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hehe, ja DBB was het eerste board waar ik lid van was, ik meldde mij toen onder mijn eigen naam aan, met een 2 erachter, willem 2 dus.

Op de ander boards waar ik lid van ben heb ik altijd onder brear gepost.
            Ik vond het niet meer nodig om bij DBB mijn nickname nog te veranderen, dit omdat ik er toch bijna niets post, ik lees er alleen veel in de sectie powerlifen, omdat daar mijn intresses liggen.

Ja @John, het barbequen gaat niet door, dus we gaan niet zo laat terug, mijn maat gaat ook niet mee, dus we gaan samen zaterdag.
            Groet;
            Brear.

Comment

Vanmiddag de laatste krachttraining totaan de wedstrijd.
              Vandaag de wedstrijdbeurten getraind op de drie onderdelen.
              Eigen gewicht vandaag 95,7 kg.

Squatten 6*50 kg-3*90 kg-2*110 kg: dan 1 rep 120 kg- 1 rep 140 kg- 1 rep 150 kg. alle drie dieper dan parallel, gingen prima, ik had zelfs nog iets over.

Bankdrukken: 10*50 kg-3*70 kg: dan 1 pauze rep met 100 kg- 1 pauze rep met 110 kg-1 pauze rep met 115 kg, ook hier heb ik iets over, maar niet veel.

Deadlift: 3*70 kg-3*100 kg-2*120 kg, dan 1 rep met 140 kg-1 rep met 150 kg-1 rep met 160 kg. bij het deadliften heb ik helemaal niks over, ging behoorlijk zwaar die 160, maar hij ging wel, en daar gaat het om.

Daarna cardio 35 min lopen-25 min fietsen.
              Het was een goede training, vooral het squatten en bankdrukken ging heel goed voor mijn gevoel.
              Ik ga nu alleen donderdag nog een uur cardio"en, en ben dan klaar voor de wedstrijd Zaterdag.
              Ik plaats dan Zondag even een wedstrijdverslag hier in het topic.
              Groet;
              Brear.

Comment

Alvast heel veel plezier (gaat 100% zeker lukken) en heel veel succes!!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Met de training dus een totaal van 425 kg. Dat vind ik niet mis!

Ik verwacht dat dit totaal op de wedstrijd nog wel hoger zal komen te liggen. Je hebt dan toch meer motivatie, aanmoediging en kick gevoel.

Komen er ook nog foto's van de meet? Dat zou wel tof zijn.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Lekkere training! Ik doe morgen mijn laatste training, en daarna ook rust tot zaterdag. Misschien nog wat cardio.

Weet je al wat je startgewichten gaan worden?

Comment

Originally posted by Curiosio
                      Alvast heel veel plezier (gaat 100% zeker lukken) en heel veel succes!!

Greets...
                      Bedankt Cur, ik vind het leuk van je dat je dit log gevolgd heb en positieve feedback hebt gegeven.
                      Groet;
                      Brear.

Comment

Originally posted by KeepItReal
                        Met de training dus een totaal van 425 kg. Dat vind ik niet mis!

Ik verwacht dat dit totaal op de wedstrijd nog wel hoger zal komen te liggen. Je hebt dan toch meer motivatie, aanmoediging en kick gevoel.

Komen er ook nog foto's van de meet? Dat zou wel tof zijn.
                        Ja Kir, in mijn situatie is die 425 kg een redelijk resultaat, in het echte powerliften kom je met die 425 kg niet ver in de tot 100 kg klasse, ook niet bij de z.g master 2 klasse ( tusen 50-60 jaar) waar ik dan in mee zou kunnen doen.
                        Daarom vind ik dit iniatiatief van de oprichting van de GPC bond zo'n goed idee van de jongens, gewoon een bond van liefhebbers, waar iedereen aan mee kan doen.

Die 425 kg is wel mijn grens overigens, ik verwacht niet dat ik meer zal pakken, maar die 425 kg moet ik dus ook wel kunnen halen, of er moet al echt iets mis gaan, maar dat verwacht ik niet.
                        Ik hoop dat er wat jongens foto's maken en op de forums posten, dat zal ook wel gebeuren denk ik, en anders vraag ik het wel even daar, of iemand dat wil doen, met een mobile telefoon of zo, dat zou wel leuk zijn tenminste.
                        Groet;
                        Brear.

Comment

Originally posted by John87
                          Lekkere training! Ik doe morgen mijn laatste training, en daarna ook rust tot zaterdag. Misschien nog wat cardio.

Weet je al wat je startgewichten gaan worden?
                          Hey John, ja die paar dagen rust voor de wedstrijd is heel goed, ben je goed hersteld zaterdag, en dan moet het goed gaan dat kan niet anders.

Mijn aanvangsbeurten die ik aan martijn heb doorgegeven zijn:
                          Squat 120 kg.
                          Bankdrukken 100 kg.
                          Deadlift 140 kg.

Dit zijn in ieder geval beurten die ik zeker kan halen, ik heb dit expres zo gedaan, omdat ik weet, dat als je eerste beurten mislukken door een te hoog aanvangsgewicht, dat dit heel vervelend is, want als je dan pech hebt, en je haalt die beurt helemaal niet mee, dan lig je nog uit de wedstrijd ook.
                          Daarom gok ik met die eerste beurten op zeker zie je.
                          Groet;
                          Brear.

Comment

Ik heb nog niks doorgegeven, maar dat kan neem ik aan daar ook.

Mijn maxen zijn nu 130/85/170, dus denk starten met 100/75/150 ofzo?

Ik neem een camera mee, dus als ik thuis ben kan ik de foto's direct naar je doormailen + dat er vast nog wel meer een camera/telefoon bij zich hebben, dus dat komt goed!

Comment

Originally posted by John87
                              Ik heb nog niks doorgegeven, maar dat kan neem ik aan daar ook.

Mijn maxen zijn nu 130/85/170, dus denk starten met 100/75/150 ofzo?

Ik neem een camera mee, dus als ik thuis ben kan ik de foto's direct naar je doormailen + dat er vast nog wel meer een camera/telefoon bij zich hebben, dus dat komt goed!
                              Ja, kan je daar ook nog doorgeven, en ik denk dat je goed zit met je startbeurten zo te lezen, het is het beste om je risico's zo klein mogelijk te houden met die aanvangsbeurten, ook al omdat we afhankelijk zijn van een scheidsrechter, vooral met bankdrukken, hij geeft het sein wanneer je hem van je borst af mag drukken, als dit iets te lang duurt ( wat ik niet hoop hehe)
                              dan kan je beurt mislukken als je te hoog start.

Dat van die foto's vind ik klasse van je, misschien dat jij ze dan voor mij hier op Bodynet wilt plaatsen, want ik kan dat niet, ik weet niet hoe dat moet.
                              Groet;
                              Brear.

Comment

85 is met 1sec stop, dus hoop dat het idd niet veel langer gaat duren :P

Jep, ik gooi ze hier dan wel op de site, maar nu ga ik werken

Zie je zaterdag!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X