Powerliftwedstrijd GPC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by KeepItReal
    Mooie prestatie BREAR! Foto's zijn wat minder, maar het filmpje is wel goed gelukt!

Lijkt me ook wel leuk om eens een keer mee te doen aan zo'n wedstrijd.
    Je bent altijd welkom om mee te doen bro, lijkt mij heel leuk met een paar jongens van Bodynet aan de wedstrijd van GPC meedoen.
    Die foto's was idd wat moeilijk,want er was niet erg veel licht in die zaal, daar komt het door denk ik.

mooie wedstrijd zo te horen

score moet volgend jaar natuurlijk wel verbeterd worden he B

Ja, @Been, volgend jaar wel iets meer kg proberen, dan ga ik wat eerder aan die wedstrijd voorbereiding beginnen, dan kan ik nog wel iets meer tillen denk ik.

@John, nee die gewichten die jij beschrijft die zal ik niet meer halen, misschien in een volgend leven hehe.
    Maar jij zal zeker nog progressie kunnen maken voor volgend jaar, en dat is toch leuk om naar toe te trainen voor de volgende wedstrijd.

Je ziet het hier in het topic, misschien dat er volgend jaar meerdere jongens mee gaan doen hier van het board.
    We zullen iedereen hier op de hoogte houden tegen die tijd van de volgende wedstrijd.
    Ik vond het een geweldige sportieve dag in ieder geval vorige week zaterdag.
    Groet;
    Brear. ______________

Comment

• Of je gaat WSB volgen voor een jaar, en je knalt volgend jaar iedereen van het podium

Ik hoop volgend jaar uit te komen op 170/100/220

Comment

• Originally posted by John87
        Of je gaat WSB volgen voor een jaar, en je knalt volgend jaar iedereen van het podium

Ik hoop volgend jaar uit te komen op 170/100/220
        Ja John, is misschien toch wel een goed idee om eens zo'n WSB programma te gaan trainen, misschien dat jij er eens een stukje over wilt posten voor mij, maar dan in het Nederlands, bv over de basis principes van dat systeem op de grote drie.

Want om echt te gaan trainen als een powerlifter, (dus bv de helft van mijn bb training te laten vervallen) dat zie ik niet zo zitten, maar op de grote drie kan ik varieren zoveel als ik wil, dus dat is misschien wel een goed idee.

En, een hele goede doelstelling van je, die 490 kilo voor volgend jaar, dan heb je een hele mooie progressie gemaakt, en komt de 500 kilo in zicht.
        ik denk ook dat je het zeker gaat halen, ook al omdat het er op de wedstrijd heel goed uitzag bij je.
        Groet;
        Brear.

Comment

• gewoon geen tijd meer om te posten, maar toch nog even mn congrats meedelen aan Brear en John. Mooi gedaan jongens en bedankt voor dit zeer toffe topic Brear, vond het zeer leuk om volgen.
          En Brear als je aan je voedingsschema gaat sleutelen, hou me op de hoogte. Wil er altijd bij helpen of poging tot... en daarnaast er zelf uiteraard ook nog wat mee bijleren.

Grtz

Comment

• Originally posted by Bocca
            gewoon geen tijd meer om te posten, maar toch nog even mn congrats meedelen aan Brear en John. Mooi gedaan jongens en bedankt voor dit zeer toffe topic Brear, vond het zeer leuk om volgen.
            En Brear als je aan je voedingsschema gaat sleutelen, hou me op de hoogte. Wil er altijd bij helpen of poging tot... en daarnaast er zelf uiteraard ook nog wat mee bijleren.

Grtz
            Bedankt Bocca voor je reactie, en het was idd een hele leuke sportieve dag vorige week zaterdag, ik doe de volgende keer in ieder geval zeker weer mee als ze weer een wedstrijd organiseren.

En wat betreft die voeding, als ik straks op gewicht ben, dan doe ik heel graag een beroep op je, om een dagelijks voedingspatroon in elkaar te zetten.
            Misschien in een iets andere kev verhouding als die ik nu heb, dat vraag ik dan wel even aan je, alvast bedankt in ieder geval.
            Het cutten gaat nog steeds goed gelukkig, iedere week weer iets lichter, ook al gaat het langzaam, ik ga mijn doel zeker halen.
            Groet
            Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X