Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Jammer voor die jongen lijkt me vooral gebrek aan kennis.
Ik denk dat het soms ook een gebrek aan geld kan zijn, dat speelde ook in de situatie van deze jongen een rol, nog niet zo lang getrouwd, twee kleine kinderen, alleen werken, dus 1 salaris enz.
Weigtgainer, extra proteine, amino's enz, wordt dan toch een probleem voor zo iemand.
Brear.
Een ectomorf kan vooral goed zichtbare spierlijnen krijgen maar het nadeel is dat het lang duurt om een goede V-vorm te krijgen. Mesomorfen hebben dat wat sneller maar een mesomorf betekend niet dat je vanaf het begin een gemuscolierte vent bent, deze kunnen er ook als een dikzak uitzien, en uiteindelijk denk ik dat het zeker voor welke morf dan ook een aantal spieren aan te kweken, mischien niet zoals arnold, maar dat kunnen zoveel mensen niet van welk morf type dan ook:P maar denk tog wel een goed massa dat dat mogelijk is.
En zoals iemand al zei: je hebt gelukkig niet snel vet. Dat is wel mooi megenome want dan zie je die spierlijnen mooi, vinde de dames vet:P denk ik
Ga ervoor, Geef niet op en veel succes man! Maak een foto en post deze en show het resultaat om de 4 maandjes ofzo!(moet ik ook es gaan doen)
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment