Ectomorf

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Santino88
    Jammer voor die jongen lijkt me vooral gebrek aan kennis.
    Ik denk dat het soms ook een gebrek aan geld kan zijn, dat speelde ook in de situatie van deze jongen een rol, nog niet zo lang getrouwd, twee kleine kinderen, alleen werken, dus 1 salaris enz.
    Weigtgainer, extra proteine, amino's enz, wordt dan toch een probleem voor zo iemand.
    Brear.

Comment

Een ectomorf kan vooral goed zichtbare spierlijnen krijgen maar het nadeel is dat het lang duurt om een goede V-vorm te krijgen. Mesomorfen hebben dat wat sneller maar een mesomorf betekend niet dat je vanaf het begin een gemuscolierte vent bent, deze kunnen er ook als een dikzak uitzien, en uiteindelijk denk ik dat het zeker voor welke morf dan ook een aantal spieren aan te kweken, mischien niet zoals arnold, maar dat kunnen zoveel mensen niet van welk morf type dan ook:P maar denk tog wel een goed massa dat dat mogelijk is.

En zoals iemand al zei: je hebt gelukkig niet snel vet. Dat is wel mooi megenome want dan zie je die spierlijnen mooi, vinde de dames vet:P denk ik

Ga ervoor, Geef niet op en veel succes man! Maak een foto en post deze en show het resultaat om de 4 maandjes ofzo!(moet ik ook es gaan doen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X