Met mijn 98 kg en 16% vet wil ik graag voor de zomer uit komen op een 90 kg met 12% vet. Ik denk dat het wel een haalbaar doel is.
Bodybuilding Goals voor 2007
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Proberen om rond de 95kg te blijven wegen en vet percentage op de 8 Ã 9 % te houden. Heb komend jaar minder tijd om te trainen i.v.m. de geboorte van onze kleine meid. Hoop dus deze stats vast te kunnen houden.
mzzl RikThey call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
Don't stimulate....Annihilate!!!
Ronnie is STIL the King!!!
Comment
-
Geen bb helaas.
Wel powerliften
Totaal bank squat dl is nu 520 dat moet naar 600
Onderverdeelt is dit
Bank 115>130
Squat 185>220
Deadlift 220>250In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Hehe.
Maar ik zie het nog wel zitten ook ik train pas sinds kort echt powerliftinggericht dus komt helemaal goed..
Het mooie aan dit soort doelen is ook dat het veel concreter te meten is!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Tja, wat wil ik het komende jaar bereiken? Gewoon groter en sterker worden.
En dan vooral kracht winnen op de grote 3. Weet niet hoeveel er het komende jaar in zit, maar over de 350 totaal moet toch wel lukken:
100 BP
140 DL
120 SQ
Ik ga voorlopig nog niet op de pl manier trainen (dus nog niet onder de 4 herhalingen gaan zitten). Maar ik bouw mijn schema wel om de basisoefeningen heen en dan zien we wel waar we aan het eind van het jaar uitkomen.
greetzLast edited by Farmboy; 14-12-2006, 21:57.Trainingslog Farmboy:
Comment
-
Ik ga in inder geval proberen om geen blessures en ziektes meer op te lopen. Die heb eigenlijk aan de lopende band gehad laatste 6 maanden. De blessures kwamen van thuis klussen en zo.
Op het moment weeg ik 72 kg met een vetpercentage van 25%. Dit wil ik gaan proberen veranderen in 70 kg met een vetpercentage van 15%. Zal een beste klus wordenZe zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas
Comment
-
Van 99 kilo met 22% bf naar 97 kilo met 17%. Wordt nog best zwaar denk ik.
Voor de rest armen 1 centimer erbij. Link 38,8 naar 40 en rechts van 39,5 naar 40,5.
En aan het einde van het jaar wil ik 120 banken. Nu is dat 110.Groei, Groeier, Groeist
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-