Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo, ik ben Robert.
    Ik ben nu 50 jaar en ik train al sinds mijn 17e.
    Ik ben 1 meter 80 lang.
    Toen ik met gewichten begon te trainen (voor mijn 17e)was ik al jeugdkampioen wedstrijdzwemmen had ik al geturnd gejudo'd en gevoetbald.
    Op mijn 17e woog ik 76 kilo en op mijn zwaarst woog ik rond de 135 kilo (dit is ong.10 jaar geleden)op mijn 18e deed ik voor de grap een b.b wedstrijd en werd ik 6e van nederland (92 kilo) daarna ben ik gaan powerliften omdat ikniet alleen de omvang maar ook de kracht wilde.
    Op mijn top deed ik 360 squat 260 bench press en 360 in de deadlift (een stop heb ik nooit gehad ik bleef maar doorgroeien en sterker worden)
    Op een gegeven moment na 7 x een ned kampioenschap in verschillende klassen te hebben gewonnen en 2e van europa en 3e van de wereld te zijn geworden had ik er geen zin meer in.
    Voor een weddenschap ben ik toen terug gaan trainen van 130 naar 100 kg in ruim een half jaar (veel te snel natuurlijk) ik heb toen weer een wedstrijd bb gedaan in Delfzijl en won mijn klasse.
    Daarna ben ik mij weer bezig gaan houden met recreatie sporten.
    Ik train nu ong 5 a 6 x per week (jaja nog steeds omdat ik het lekker vind)
    Mijn gewicht is ong 110 kilo bij 16% vet, Ik heb geen flauw idee wat ik op het moment kan qua squat,bp, en dl, ik deed van de week makkelijk setjes met 180 kg squat, 140 kg bp, en 180 in de dl setjes.
    af en toe kriebelt het wel weer om een wedstrijd te doen en ik zit er over te denken om serieus te gaan dieten en kijken wat eronder zit.
    Nou dat was het wel zo'n beetje, als er vragen zijn kom maar op
    Last edited by tiktak; 15-02-2007, 20:32. Reason: lengte vergeten te vermelden

Welkom, indrukwekkend verleden!

Comment

Zozo, nu heb je mij wel heel nieuwsgierig gemaakt naar je échte naam, gezien het feit, dat ik al zo'n 12 jaar alles redelijk bijhoud op wedstrijdgebied!
      Ik hoop dat je veel online zult zijn om je kennis te delen.
      Welkom !
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hee hallo
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Welkom.
          getting back in shape...

Comment

welkom

Welkom Robert,
            Veel plezier op het form

Comment

daar schuilt een hoop ervaring achter

welkom

kan je miss een paar van je wedstrijd foto's posten ??
              Who's the Chef

Comment

Zo.... indrukwekkende stats heb je behaald. Hoop nog een hoop van je te kunnen leren.

Welkom!
                Groei, Groeier, Groeist

Comment

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X