Nieuwelingetje erbij!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwelingetje erbij!

Hallo allemaal, ik ben Willie, 20 jaar, 1.83m en 69 kilo. Ik train nu maandje of 9 maar echt vooruitgang zit er niet in (mede omdat ik nog geen goede trainingsmaat heb gevonden)...ben wel paar kilo aangekomen maar die zitten volgens mij allemaal op mn buik geplakt-->bierbuik! nu wil ik wel aankomen maar dan natuurlijk wel in spiermassa en niet in vet! iemand een idee hoe ik dit in spieren omzet? Voor de rest goeie site dit oh ja net ff de superhandige voedingscalculator gebruikt, bf zit op 20.2%....help!
    Last edited by Willie; 20-11-2007, 15:17.

welkom Zorg eerst dat je een Trainings schema hebt en een voedings schema kan je op dit forum zo zoeken

Comment

Welkom!
      Laat het gebrek aan een trainingsmaat je niet ontmoedigen! Je bent daar om te trainen, en een maat kan helpen, maar ook zonder moet je jezelf kunnen geven. Wellicht kun je wat minder zwaar bij bankdrukken of squats (etc.)(ivm spotter), maar dat mag geen excuus zijn om niet te gaan. Voor een trainingsschema zou ik even kijken in de sectie trainingsschema's, daar staan genoeg goede tussen. Dat je een buikje krijgt en niet bijster veel spiermassa ligt waarschijnlijk meer aan je voeding dan aan je training, kijk eens naar de voedingsschema's hier en stel er ook eentje op. Lees wat rond en doe kennis op, kennis is macht.
      Veel plezier op het foum.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom.
        getting back in shape...

Comment

welkom!!

grts

Comment

Welkom
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
              Who's the Chef

Comment

Welkom
                Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
                  veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X