Voorstellen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen...

Ey mensen,

Ik ben Sebastiaan, ben 15 jaar (over 2 maanden 16), 1.90 meter lang en 73 kilo zwaar.
    Ik ga niet echt naar een sportschool of train heel intensief. Ik probeer vooral wat oefeningen thuis te doen.
    Ik heb interesse voor het Korpsmariniers en probeer me daar physiek zo goed mogelijk op voor te bereiden (daar heb ik gelukkig zat tijd voor).

Originally posted by basklav View Post
    Ey mensen,

Ik ben Sebastiaan, ben 15 jaar (over 2 maanden 16), 1.90 meter lang en 73 kilo zwaar.
    Ik ga niet echt naar een sportschool of train heel intensief. Ik probeer vooral wat oefeningen thuis te doen.
    Ik heb interesse voor het Korpsmariniers en probeer me daar physiek zo goed mogelijk op voor te bereiden (daar heb ik gelukkig zat tijd voor).
    Als je je zo goed mogelijk wilt voorbereiden, dan ga maar vastr naar de sportschool.

Want je moet A goeie apperatuur hebben thuis en B weten hoe je de oefeningen goed uitvoert en dit kan me beter uitgelegd krijgen in de sportschool, maar welkom

Comment

welkom man... op het forum staat genoeg informatie om een beetje wegwijs te worden in bodybuilding. Lees alles eerst goed door, dan heb je al een hoop informatie binnen

Comment

Welkom kerel!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom!!

Comment

Welkom en veel plezier op het forum
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

welkom, vanwaar je intresse voor korpsmariniers?
              Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Bonobo30 View Post
                Welkom en veel plezier op het forum
                Ik ga na de vakantie naar 5 gym, en heb geen idee wat ik zou willen doen als ik mijn diploma heb. Ik houd van sport en bewegen en sterk zijn en er zo uit zien lijkt mij ook wel wat. Toen kwam ik bij de mariniers.

Comment

Welkom op het forum,

lees voordat je begint LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums en even de regels Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums - Forum Regels door en de stickys Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums als je daarna nog vragen hebt kun je de zoekfunctie http://forum.bodynet.nl/search.php gebruiken en anders kun je zelf een topic aanmaken.

Veel plezier op het forum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X