Ellow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ellow

Hey allemaal, mijn naam is Kristof en ben 21 jaar. Ik heb zoon 9 maand gefitnesst, maar heb dan men motivatie verloren en 1 jaar gestopt met fitness. Recent is men intresse in fitness terug en groter dan voorheen, ik heb dan ook besloten om het op een meer ''professionele'' manier te benaderen. Zo begon ik het internet af te speuren voor voeding/training schemas samen te stellen, en zo ben ik dan ook op dit forum gekomen. Ik ben 1.90m groot, weeg 81k en heb BF% van 10.4. Ben op het moment zoon 4 maand terug bezig met fitnessen. Mijn doel is om spiermassa/kracht bij te winnen, en zoon 4/5 kilo bij te komen zonder mijn BF% te laten stijgen.

Ik heb al een redelijke hoeveelheid aan magere melk/youghurt/kwark/whey proteine gekocht deze week, komende dagen de resterende voeding nog aanschaffen zodat ik volgende week kan beginnen met mijn spiermassa dieet. Ik ben iemand die niet zoveel discipline heeft, dus ik stel mijn eerste doel op 1 maand het dieet volgen. Als dit mij lukt, hou ik even een break van 2 weken (kga dan ook op vakantie naar turkije dus veel dieeten zal er ook niet gebeuren) en dan ga ik het dieet voor 2 maand volgen. En vanaf daar zien we wel, ik wil nog niet te ver in de toekomst denken. Men doelen op korte termijn zetten.

Klinkt mischien raar, maar uit fitness wil ik ook mentaal sterker eruit komen. Geen trainingen overslagen, strikt houden aan het dieet. Discpline, een doel opzetten en niet stoppen tot het bereikt is.

Op het moment train ik maandag borst/triceps - dinsdag biceps/rug/schouders - woe rust - do/vrij idem als ma/di - weekend rust. Slecht ?

Tot op de forums, cheerz.

Heey,

Goeie introductie gozer! Welkom
    Succes met je doel verder.

Greetz, Tim
    Terug van weggeweest!

Comment

Klinkt mischien raar, maar uit fitness wil ik ook mentaal sterker eruit komen
      Dat klinkt niet raar maar zelfs goed, ik heb over dat mentaal pas geleden hier een discussie hier over gehad.

Als je wilskracht heb om je doel te bereiken dan zul je dat vol moeten houden en jezelf dwingen je voedingsschema aan te passen, te trainen te rusten als je dat volhoud dan ben je mentaal sterk of word je steeds sterker. Trainen vergt zowel fysieke als mentale inspanning

Groet
      Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

als je al 81 kilo aan spier etc hebt heb je al zeker een goed begin.

welkom en succes

Comment

Welkom !

Mooie stats om mee te beginnen.

Succes met de training en met het 'dieet'. Goed eten kan zeker erg lekker zijn en verder een tip om je alvast wat in te lezen op de diverse topics die de afgelopen tijd de revue zijn gepasseerd.
          Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Welkom.
            getting back in shape...

Comment

Welkom!!

Comment

Welkom! Training is waardeloos. Ik mis benen, en ik krijg sterk het idee dat je borst een grotere spiergroep vind dan rug. En dat is het hoe dan ook niet. Schouders bij borst trekken is vele malen logischer en beter uitvoerbaar dan schouders bij rug. En als het goed is kom je dan op een evenlange training uit als met je rug.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom, en veel succes.

Denk idd aan je benen..
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Welkom.... of is het al te laat
                    Who's the Chef

Comment

welkom,
                      veel plezier op het form,

Comment

Welkom
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse