even voorstell hey ik ben chris 22 jaar ben nu al 2 jaar bezeg met trainen en werk al 3 jaar in de bouw (ook kracht training)het probleem bij mij is ik vreet zoals een beest en train zoals een paart maar ik kom geen kilo bij mijn stats zijn 1.87 70kg 9% body fat kan iemand mij helpen grtz ketje
even voorstellen ik ben ket
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Welkom kerel! En als je niet aankomt eet je gewoon te weinig kerel. Zo eenvoudig is het."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
ik zelf
ok jongens maar ik eet echt wel veel ik zit ruim over de 6000cal per dag maar ik zou nu beginnen starten met kuuren deca en sust kuur van golden gear is dit een goed idee(bedoel ik mee weeg ik niet te licht voor te kuuren) ik heb wel veel opgezocht maar hoor et toch eens graag van ervaaren bb gr ketje
Comment
-
Originally posted by Tjaaaa View PostWelkom!! en je bent nog helemaal niet aan kuren toe joh met zulke stats... ga eerst eens goed eten en trainen en die 6000 kcal geloof ik niks van"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
echt wel ik ben nu ruim 2 jaar bezeg met trainen en ik doe daagelijks opzoek werk over cal en voeding ik zorg dat ik elke dag aan mijn 6000cal zit maar ik blijf droog staan ?ben er voor naar de dokter geweest en die zegt ook dat het komt door het zwaare werk dat ik doe plus dan nog eens gaan trainen iemand een voorstel liefst niet de raad eet meer want dat doe ik echt wel hoor ik vreet me nu al arm ze heben mij de raad gegeven begin kuuren en je zal groeien dus ja iemand een voorstel tog al bedankt voor jully vriendelijk onthaal grtz ket
Comment
-
Niet om je ramen in te gooien, maar als je nu niet groeit ga je met kuren ook maar heel tijdelijk groeien. Enige wat die extra spiermassa namelijk doet, is nog meer kcal verbranden, kcal die jij niet levert. Oftewel, je bent het zo weer kwijt.
Post je voedingsschema eens in de sectie, ben wel benieuwd."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by ketje View Posteven voorstell hey ik ben chris 22 jaar ben nu al 2 jaar bezeg met trainen en werk al 3 jaar in de bouw (ook kracht training)het probleem bij mij is ik vreet zoals een beest en train zoals een paart maar ik kom geen kilo bij mijn stats zijn 1.87 70kg 9% body fat kan iemand mij helpen grtz ketje
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment