Ik ben Carla van Zadelhof en heb nu ongeveer 1,5 jaar getraint op de sportschool.
De eerste keer kreeg ik een personal trainer en hij legde mij de oefeningen uit. (cardio en krachttraining)
Maar op een gegeven moment deed ik zelf maar wat.
Mijn doel is 2x per week te trainen en voornamelijk vetafname en spieropbouw. ( ik heb een wisselrooster)
Soms zit de klad erin en daarna ga ik weer fanatiek sporten.
Het is op en af.
Wat leuk is dat mijn 14 jarige zoon Wouter nu ook lid is geworden bij mijn sportschool.
Hij voetbalt ook, maar wil meer kracht in de spieren.
Door zijn verhalen ben ik weer erg enthousiast geworden en ben mij bewust dat het belangrijk is om met een doel te trainen.
Vetafname en spieropbouw.
Vandaag heb ik dus krachttraining gedaan en cardio.
EN ik heb een afspraak gemaakt met mijn personal coach.
Ik ben hier heel erg blij mee en heb mij nu ook aangemeld op dit forum.
Hoe is de verhouding koolhydraten en eiwitten eigenlijk voor vetafname en spieropbouw?
'zomers ben ik altijd keurig op gewicht, 59 kilo, maar in de winter is dit moeilijk vol te houden en weeg ik eigenlijk tegen mijn zin in 60-61 kilo, dit is eigenlijk net te mollig.
Daarom ben ik benieuwd wat dit forum met mij kan doen om mij enthousiast te houden voor de sportschool en de nodige pondjes eraf te laten.
Hoop op een leuke, leerzame forumtijd.
Groetjes,
Carla van Zadehof
De eerste keer kreeg ik een personal trainer en hij legde mij de oefeningen uit. (cardio en krachttraining)
Maar op een gegeven moment deed ik zelf maar wat.
Mijn doel is 2x per week te trainen en voornamelijk vetafname en spieropbouw. ( ik heb een wisselrooster)
Soms zit de klad erin en daarna ga ik weer fanatiek sporten.
Het is op en af.
Wat leuk is dat mijn 14 jarige zoon Wouter nu ook lid is geworden bij mijn sportschool.
Hij voetbalt ook, maar wil meer kracht in de spieren.
Door zijn verhalen ben ik weer erg enthousiast geworden en ben mij bewust dat het belangrijk is om met een doel te trainen.
Vetafname en spieropbouw.
Vandaag heb ik dus krachttraining gedaan en cardio.
EN ik heb een afspraak gemaakt met mijn personal coach.
Ik ben hier heel erg blij mee en heb mij nu ook aangemeld op dit forum.
Hoe is de verhouding koolhydraten en eiwitten eigenlijk voor vetafname en spieropbouw?
'zomers ben ik altijd keurig op gewicht, 59 kilo, maar in de winter is dit moeilijk vol te houden en weeg ik eigenlijk tegen mijn zin in 60-61 kilo, dit is eigenlijk net te mollig.
Daarom ben ik benieuwd wat dit forum met mij kan doen om mij enthousiast te houden voor de sportschool en de nodige pondjes eraf te laten.
Hoop op een leuke, leerzame forumtijd.
Groetjes,
Carla van Zadehof
Comment