voorstellen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • voorstellen

    Hallo,
    Ik ben Dennis, 38jr.
    183, 86kg, 13 a 14%.

    Ik lees met plezier hier al een tijdje op het forum mee en heb hier al een hoop geleerd.
    En vond het wel eens tijd om zelf wat actiever hier mee te kunnen doen.
    Ik train zelf al vanaf mijn 17e , (zwaar auto ongeval gehad, enkele en dubbele hernia ) eerst fysiotherapie, daarna in fitness doorgeslagen.
    Dit een paar jaar actief, daarna soms te druk waardoor minder actief.

    Echt super voedingsschema heb ik niet, echter weet ik door de jaren heen wel wat ik nodig heb om te groeien/af te vallen.
    Door op dit forum veel te lezen, heb ik wel heel veel erbij geleerd.

    Nu weer sinds een jaar of 4 actief, waarvan laatste 1.5jr ca 5 a 6 dg per week.
    Eind 2015 ingescheurde bicepspees door ongeval op het werk, 2016 geopereerd, nu gelukkig geheel hersteld.
    Zit nu op een lean bulk a 3400kcal.

    Verder gaat het lekker zo en probeer ik zoveel mogelijk te leren van de meer ervaren mannen hier.

    Grt Dennis

  • #2
    Welkom hier. En nu ff genoeg blessures gehad hè😉
    dat 2018 een mooi fit jaar voor je wordt.

    gr

    Comment


    • #3
      Idd even genoeg blessures gehad. Maar zolang ik geen records deadliften ga proberen, heb ik geen last van mijn rug.😉
      En mijn schouder wordt met de dag sterker.
      Nu lekker trainen, goed eten en veel rusten.

      Comment


      • #4
        Hoi Dennis, zes dagen trainen per week is stevig. Zorg ervoor dat je sterker wordt. En dat je niet opnieuw blessures oploopt.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

        Comment


        • #5
          Mijn pezen en spieren zÃ****jn al aardig gewent aan zwaar werk/trainen.
          Ik ben natuurlijk wel erg voorzichtig met mijn schouder. Maar mag deze van de arts volledig belasten. Doe nu 4 split programma, echter zit hier geen zware biceps in , maar wel licht en veel reps.
          Afgelopen zomer bij soort crossfit gedaan 🤔😜 om alle spieren en pezen fit en sterk te krijgen. Nu sinds november een lean bulk begonnen, sinds dien aardig aangekomen. 😁

          Maar je hebt volledig gelijk dat 6dg zwaar is en je moet oppassen voor blessures. Maar ik vind dat zolang je je oefeningen zo netjes en strak mogelijk uitvoert, je niet je max hoeft op te zoeken om te groeien. En daarbij is het een verslaving, een dag niet getraind is een verloren dag. 😉

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dennisvr27 View Post
            En daarbij is het een verslaving, een dag niet getraind is een verloren dag. 😉
            Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Een rustdag is erg nuttig voor het herstel van je lichaam. Je lichaam groeit als je rust, niet in de gym als je het aan het afbeulen bent. Echter, ik ben 15 jaar ouder dan jij, dus dat verklaart misschien waarom ik het iets rustiger aan doe
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

            Comment


            • #7
              Heb je volledig gelijk in. Zonder rust geen vooruitgang. Maar als je elke getrainde spiergroep ca 2dg rust geeft(niet traint) heb je ook groei. Je moet natuurlijk niet elke dag zoals vele borst en biceps trainen😂
              Ik heb elke week 1 dg cardio en of zwemmen, en meestal zaterdags geheel rust.
              Maar tips zijn altijd welkom.

              Comment


              • #8
                Met een uitgebalanceerd trainingsschema komt het inderdaad wel goed.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                Working...
                X