Hallo,
Ik ben Dennis, 38jr.
183, 86kg, 13 a 14%.
Ik lees met plezier hier al een tijdje op het forum mee en heb hier al een hoop geleerd.
En vond het wel eens tijd om zelf wat actiever hier mee te kunnen doen.
Ik train zelf al vanaf mijn 17e , (zwaar auto ongeval gehad, enkele en dubbele hernia ) eerst fysiotherapie, daarna in fitness doorgeslagen.
Dit een paar jaar actief, daarna soms te druk waardoor minder actief.
Echt super voedingsschema heb ik niet, echter weet ik door de jaren heen wel wat ik nodig heb om te groeien/af te vallen.
Door op dit forum veel te lezen, heb ik wel heel veel erbij geleerd.
Nu weer sinds een jaar of 4 actief, waarvan laatste 1.5jr ca 5 a 6 dg per week.
Eind 2015 ingescheurde bicepspees door ongeval op het werk, 2016 geopereerd, nu gelukkig geheel hersteld.
Zit nu op een lean bulk a 3400kcal.
Verder gaat het lekker zo en probeer ik zoveel mogelijk te leren van de meer ervaren mannen hier.
Grt Dennis
Ik ben Dennis, 38jr.
183, 86kg, 13 a 14%.
Ik lees met plezier hier al een tijdje op het forum mee en heb hier al een hoop geleerd.
En vond het wel eens tijd om zelf wat actiever hier mee te kunnen doen.
Ik train zelf al vanaf mijn 17e , (zwaar auto ongeval gehad, enkele en dubbele hernia ) eerst fysiotherapie, daarna in fitness doorgeslagen.
Dit een paar jaar actief, daarna soms te druk waardoor minder actief.
Echt super voedingsschema heb ik niet, echter weet ik door de jaren heen wel wat ik nodig heb om te groeien/af te vallen.
Door op dit forum veel te lezen, heb ik wel heel veel erbij geleerd.
Nu weer sinds een jaar of 4 actief, waarvan laatste 1.5jr ca 5 a 6 dg per week.
Eind 2015 ingescheurde bicepspees door ongeval op het werk, 2016 geopereerd, nu gelukkig geheel hersteld.
Zit nu op een lean bulk a 3400kcal.
Verder gaat het lekker zo en probeer ik zoveel mogelijk te leren van de meer ervaren mannen hier.
Grt Dennis
Comment