Hi there.
Ik ben Bart, 39 jaar en ik woon te Antwerpen.
Lengte 187 bij 77 kg BMI 22, vetpercentage 'geen idee'
Ik doe regelmatig aan sport, kitesurfen is mijn grote passie.
Mijn doelen :
-vnl. kracht verhogen
-beetje vet verbranden voor betere definitie
-wat meer spierweefsel (massa) mag er ook wel bij
Ik hoop hier inspiratie op te doen en steun te vinden om mijn doelen te bereiken.
In de winter heb ik meer tijd om krachttraining te doen, surfen staat dan op een lager pitje.
De grootste uitdaging voor mij zal een voedingsschema zijn. Ik eet slechts twee keer per dag. 's morgens krijg ik niks binnen, misschien iets vloeibaars.
Als ik al die voedingsschema's zie dan denk ik woow dat word lastig. Dus daar zal wat aan getuned moeten worden.
Ik denk dat als ik al zou geraken aan vier maaltijden per dag, dat dat een goeie progressie zou zijn. Wat ik dan ga eten weet ik nog niet. Wordt nog veel zoeken op dit forum.
Maarja ik ben pas nieuw en ben hier om te leren dus....
grts, Bart
Ik ben Bart, 39 jaar en ik woon te Antwerpen.
Lengte 187 bij 77 kg BMI 22, vetpercentage 'geen idee'
Ik doe regelmatig aan sport, kitesurfen is mijn grote passie.
Mijn doelen :
-vnl. kracht verhogen
-beetje vet verbranden voor betere definitie
-wat meer spierweefsel (massa) mag er ook wel bij
Ik hoop hier inspiratie op te doen en steun te vinden om mijn doelen te bereiken.
In de winter heb ik meer tijd om krachttraining te doen, surfen staat dan op een lager pitje.
De grootste uitdaging voor mij zal een voedingsschema zijn. Ik eet slechts twee keer per dag. 's morgens krijg ik niks binnen, misschien iets vloeibaars.
Als ik al die voedingsschema's zie dan denk ik woow dat word lastig. Dus daar zal wat aan getuned moeten worden.
Ik denk dat als ik al zou geraken aan vier maaltijden per dag, dat dat een goeie progressie zou zijn. Wat ik dan ga eten weet ik nog niet. Wordt nog veel zoeken op dit forum.
Maarja ik ben pas nieuw en ben hier om te leren dus....
grts, Bart
Comment