heuj, mijn naam is maarten. Studeer te mechelen en ben woonachtig in vilvoorde, ik denk dat ik nu een 9of10 maand aan het trainen en dit met de nodige reden. Ik ben vorig jaar het wondermooie ierland gaan bezoeken met 2 van men beste vrienden, jammer genoeg maakte ik daar een val van een klif en viel 40m naar beneden. Ik hield hieraan qua uiterlijk niets veel bijzonder over. enkel een dubbele schedelbreuk en wat barsten. Psychogolisch zit er nu wel het 1 en ander stroef. voor die val trainde ik ook al en was ik uiterst fier op mijn prestatie's qua fysiek. Dit is echter helemaal verloren gegaan met die val. Ik probeer nu zoveel en zo gezond mogelijk te trainen om de spieren die ik had terug op niveau te krijgen. Jammer genoeg vind ik dat het niet te snel gaat (zoals wellicht velen dit denken) ik vroeg me dan ook maar ineens ook eens af(wat iedereen zich wel een periode afvroeg) of het wel wijs zou zijn supplementen te nemen. Ik bener zelf niet zeker van of ik het ooit zou doen maar er zijn enkel dinge die dit wel in twijfel trekken. onder meer mijn jongensdroom om model te worden speelt hier wel een rol in. daarom wou ik ook eens horen wat anderen hun mening hier over was. zou het verstandig zijn en welke sup's zou je me aanraden voor meer spiermassa ? en liefst zo snel mogelijk
grtz van uw zuiderburen.. x
grtz van uw zuiderburen.. x
Comment