Ook hier een nieuwe!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook hier een nieuwe!

heuj, mijn naam is maarten. Studeer te mechelen en ben woonachtig in vilvoorde, ik denk dat ik nu een 9of10 maand aan het trainen en dit met de nodige reden. Ik ben vorig jaar het wondermooie ierland gaan bezoeken met 2 van men beste vrienden, jammer genoeg maakte ik daar een val van een klif en viel 40m naar beneden. Ik hield hieraan qua uiterlijk niets veel bijzonder over. enkel een dubbele schedelbreuk en wat barsten. Psychogolisch zit er nu wel het 1 en ander stroef. voor die val trainde ik ook al en was ik uiterst fier op mijn prestatie's qua fysiek. Dit is echter helemaal verloren gegaan met die val. Ik probeer nu zoveel en zo gezond mogelijk te trainen om de spieren die ik had terug op niveau te krijgen. Jammer genoeg vind ik dat het niet te snel gaat (zoals wellicht velen dit denken) ik vroeg me dan ook maar ineens ook eens af(wat iedereen zich wel een periode afvroeg) of het wel wijs zou zijn supplementen te nemen. Ik bener zelf niet zeker van of ik het ooit zou doen maar er zijn enkel dinge die dit wel in twijfel trekken. onder meer mijn jongensdroom om model te worden speelt hier wel een rol in. daarom wou ik ook eens horen wat anderen hun mening hier over was. zou het verstandig zijn en welke sup's zou je me aanraden voor meer spiermassa ? en liefst zo snel mogelijk

grtz van uw zuiderburen.. x

Welkom gozer! Nette introductie. Heb even een eigen topic voor je aangemaakt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

Welkom.
        getting back in shape...

Comment

thx peeps.. Appreciate it

trouwens zeker is myspace/211maart chekke.. staan mijn foto's van ierland op die echt wel vet de moeite zijn..

grtz

Comment

Welkom
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom,

Comment

...........

welkom

Comment

Enige raad iemand?

Comment

Originally posted by maart View Post
                    Enige raad iemand?
                    Lees eens rond. We hebben bijvoorbeeld een aardig groot topic over wie welke supplementen (heeft) gebruikt, en met welk doel.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Welkom
                      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Fitness Booster >>50% meer spiermassa, een groter uithoudingsvermogen en betere lichamelijke prestaties. Nieuwe formule
                        iemand die dit hier toevallig al ervaring mee heeft en/of enige raad of dit wel een goed idee is, ook op mijn leeftijd en al die dingen?
                        mes excuses voor de eventuele herhalende vragen..

grtz

Comment

Klinkt zoals de meeste supplementen veel te mooi om waar te zijn, en is dat waarschijnlijk ook. Zou er een nieuw topic over aanmaken met een linkje erbij zodat we kunnen kijken.

sigpic

Comment

Originally posted by maart View Post
                            Fitness Booster >>50% meer spiermassa, een groter uithoudingsvermogen en betere lichamelijke prestaties. Nieuwe formule
                            iemand die dit hier toevallig al ervaring mee heeft en/of enige raad of dit wel een goed idee is, ook op mijn leeftijd en al die dingen?
                            mes excuses voor de eventuele herhalende vragen..

grtz
                            Welkom en veel lees plezier..

@quote.. wauw.. ik wil die gifmenger wel eens ontmoeten die dat zo kan dat je 50 % meer spiermassa kan kweken.. met fitness booster
                            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

hmm, anders wel jammer, niemand enige raad hier zo meteen, op andere discussies vind ik niet meteen iets, of moet ik ellelang zoeken.. stiekem ben was ik daar tot nu toe ook wat te lui voor maar alle raad etc.. is welkom.
                              het artikel heeft trouwens bij jullie in de krant gestaan van het ongeval en ook op het nieuws geweest. ze dachten dat ik hollands was omdat mijn vrienden die toen bij me waren zeiden dat ik dutch sprak. ach swat.. moest iemand deze gevonden hebben.. mag latijd laten weten. het betreft het ongeval op 13augustus 2007 op het ielandje irelands eye in ierland.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X