Dag dames en heren.
zal mij even voorstellen op deze forum .
Ben 35 jaar en lees al 2 maanden mee met deze forum en werd toch eens tijd dat ik maar eens aanmeld.
3 maanden geleden hebben ze bij mij die ziekte van crohn hebben ontdekt daarom ben ik gaan fitnessen om weerstand opte bouwen en kracht terug te krijgen in mijn handen van een operatie van beiden handen CTS.Herstellende van een nek hernia ,3 maanden geleden hebben ze vetpercentage 29.9 vastgesteld en woog toen 59 kg.ben al afgelopen maanden al 20 kg afgevallen door dat ik ziek werd ik mijn darmen een onsteking van 30 cm .In januari ga ik weer onder de mri scan en dan moet het weg zijn zo niet dan wordt er een operatie
Mijn programma is geen buikspieren omdat ik al last heb van mijn buikpijn heb ik geen interesse om nog meer buikpijn te krijgen met spierpijn.maar doe 4 keer cardio LOW en drie keer in de week kracht en dan puur schouders nek rug benen.
Ik gebruik medicijnen MTX 25 ml per week en spuit het zelf in.
Ik hoop dat iemand van de forum adviezen kan geven hoe en wat.Want iedere dag al op te staan is net alsoof je een marathon heb gelopen.en dan de fitness erbij en lig smiddags uitgetelt op de bank.Mijn doelen zijn kracht weerstand opbouwen(doordat ik mtx gebruik wordt mijn immumsysteem stop gezet je bent eigenlijk eerder verkouden dan de andere personen)mijn laatse bloeduistlagen zijn dat ik meer zuurstof in mijn bloed heb(wat dat inhoudt weet ik niet misschien jullie?)
Zo ongeveer is het denk wel dat tijdens het forum gesprekken wel hoe en wat
groetjes
zal mij even voorstellen op deze forum .
Ben 35 jaar en lees al 2 maanden mee met deze forum en werd toch eens tijd dat ik maar eens aanmeld.
![Biggrin](https://forum.bodynet.nl/olduploads/emoticons/biggrin.gif)
![Crying2](https://forum.bodynet.nl/olduploads/emoticons/crying2.gif)
Ik gebruik medicijnen MTX 25 ml per week en spuit het zelf in.
Ik hoop dat iemand van de forum adviezen kan geven hoe en wat.Want iedere dag al op te staan is net alsoof je een marathon heb gelopen.en dan de fitness erbij en lig smiddags uitgetelt op de bank.Mijn doelen zijn kracht weerstand opbouwen(doordat ik mtx gebruik wordt mijn immumsysteem stop gezet je bent eigenlijk eerder verkouden dan de andere personen)mijn laatse bloeduistlagen zijn dat ik meer zuurstof in mijn bloed heb(wat dat inhoudt weet ik niet misschien jullie?)
Zo ongeveer is het denk wel dat tijdens het forum gesprekken wel hoe en wat
groetjes
Comment