nieuw hier

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw hier

hey
    ik heb me al geruime tijd willen inschrijven op dit forum, kom hier ook wel vaak als guest om wat draadjes te lezen. Het inschrijven is er echter nooit van gekomen, maar omdat ik wel heel wat vragen heb en ik niet naar al die lulkoek van op straat wil luisteren ivm trainingschemas, anabolen, voeding etc. kom ik hier om jullie mening vragen
    ik doe al ettelijke jaren aan krachttraining, vanaf mn 18 begonnen zo, ben er nu 23. Voor jullie je vragen stellen bij mn stats, wil ik wel zeggen dat ik op een bepaald moment 92 kg bij 176 cm was, en me elke dag in de gym opsloot om aan krachttraining te doen. Mijn doelstelling is nu veranderd en ben dan ook in 6 a 7 maanden tijd van 92kg naar 72kg gegaan (zonder middelen). Dit is voor mij een goed gewicht en de spieren zijn er gelukkig niet allemaal op verdwenen .
    Verder heb ik ook een tijd taekwondo (4j) en krav maga gedaan ( wat ik wegens tijdgebrek heb moeten stopzetten)
    mijn lengte = 176cm
    mijn gewicht = 72kg
    bodyfat = +- 14
    Mijn verdere doelstellingen zijn dan ook om mijn BF verder te laten zakken maar verder mijn spieren op te pompen zonder 10 kg bij te komen.
    Moesten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, en ik hoop hier een leuke tijd tegemoet te gaan!

Grtz!

Welkom!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom

Comment

Welkom op Bodynet
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Welkom!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

welkom, bloodsport,
              mooi voorgesteld
              Calisthenics / Street workout

Comment

welkom

welkom vechtsporter!