Ik ben Mick, net begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De sticky`s in combinatie met jullie feedback helpen mij een eind op weg.

Vooralsnog ben ik niet van plan om een uitgebreid voedingsschema te volgen, ik heb niet de intentie supergespierd te worden. Wel wil ik wat meer massa. Ik moet denk ik maar beginnen met een goed ontbijt. De laatste jaren is het ontbijt langzamerhand verdwenen uit mijn dagelijkse routine! S`ochtends neem ik wat yoghurt en een appel, en dan smiddags pas brood. Met deze indeling bleef ik al die jaren op het zelfde gewicht. Mijn voornemen is om in de ochtend stevig te eten. Hier zal ik een boel benodigde stoffen "extra" binnen krijgen hetgeen de spiergroei bevorderd ( in combinatie met 3x per week kracht training ).

Zit ik een beetje juist?

Comment

Geen schema = geen goeie spiergroei... Zo simpel ist
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

''Vooralsnog ben ik niet van plan om een uitgebreid voedingsschema te volgen''

Zonde van al die tips die ik je gaf. Zonder goed te eten gaat het je niet lukken en blijf je je eigen spieren opeten. Of als je boven je behoefte eet, zal je niet de benodigde eiwitten binnenkrijgen om je spieren te voeden. Heh, jammer.

Succes ermee verder.
        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Oke, een klein misverstand mijner zeide denk ik!

Ik dacht dat 3 keer per week krachttraining gecombineerd met wat meer eten zou zorgen voor een wat gespierder lichaam. Daar zit ik dus compleet naast?

( de tips zijn zeer nuttig! Ik had van te voren alleen nooit gedacht dat ik op elke calorie zou moeten letten! )

Comment

Als je nu puur kracht wilt of puur massa wilt. Eten moet je zo ie zo

Probeer maar eens te cutten en kracht bij te winnen. Zal makkelijker gaan als je bulkt
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X