Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoe bedoel dat ie op slot gaat wat heb ik daan verkeer gedaan en ik bedoel 50 winstrol op maandag dinsdag donderdag en vrijdag de meeste zetten dat elek dag
hoe bedoel dat ie op slot gaat wat heb ik daan verkeer gedaan en ik bedoel 50 winstrol op maandag dinsdag donderdag en vrijdag de meeste zetten dat elek dag
als je de regels leest dan weet waarom hij op slot gaat
verder 50mg ed is normala ik dacht 200 ed maar dat gaf je neit aan
oww foutje maar bedankt maar heb de regels inderdaad niet gelezen maar vind je deze kuur der goed uit zien en zo je kunnen vertellen waarom die topic niet goed is want ik zie dat elke topic zo bijna begind
om te beginnen
22 jaar ben m 173 weeg 75 kilo
dat is 1 meter en 73 centimeter met een gewicht van 75kilo...
een goed voedingschema zou nog meer wonderen doen dan je kuur.. maar dit wil je waarschijnlijk niet horen.
Ik kan je serieus adviseren om echt ff nog te verdiepen in je voeding.. hoelang train je al btw en wat is je vetpercentage?
hallo mensen ik ben nieuw hier gegroet allemaal
ik ben brasco ben 22 jaar ben m 173 weeg 75 kilo
Zal je deze keer sparen.
Er staan 1: Teveel spelfouten in je tekst.
2: Leestekens, waar heb jij die gelaten?
3: Zoals Sakurakilla al zegt.. meer is niet altijd beter.
4: Ga eerst eens goed eten voordat je domme dingen doet.
5: Trainen met je luie donder, en niet mauwen over een kuur.
Zal waarschijnlijk toch niet helpen.
Hoogachtend,
MasterTuning
( Hoogleraar afzeiken en Nederlands )
Aangezien dit subforum is bedoeld om je voor te stellen en het hier vooral gaat over een kuur, terwijl TS zich idd niet aan de regels heeft gehouden, gaat dit topic, zoals voorspeld, dicht.
@TS Eerst 10 fatsoenlijke posts halen, dan mag je je vragen stellen in het juiste subforum. Welkom verder.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment