eindelijk voorgesteld

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eindelijk voorgesteld

Hi'all

Ik loop hier al zon twee maand rond maar heb me dus nog nooit voorgesteld... beter laat dan nooit.

Ben 25 en eigenlijk nog maar n goei 3 jaar intensief beginnen sporten. Altijd wel graag gezwommen dus dat ben ik blijven doen, daranaast ook lopen en zo'n twee jaar geleden wat begonnen met krachttraining, maar alles zonder besef van waar ik mee bezig was. Toch bouwde ik wat massa op, zoals je kan zien in me fototopic.

Helaas ben n jaar geleden wat de verkeerde kant op gegaan met (veel) te weinig eten en zeer zwaar cardio te gaan trainen. Als resultaat: een hartritme van 50 waar ik best trots op was, maar al mn spieren weg en n bf% dat met geen inspanning meer lager te krijgen was. Heel frustrerend want ik had geen idee hoe het kwam en ging dus steeds maar minder eten en harder sporten. gelukkig hebben jullie me hier op het forum op tijd gered

Nu eet ik weer goed en ben ik met volle energie weer met KT begonnen.
    Hier heb ik dus op twee maand veel meer bijgeleerd dan ooit voorheen en ben daar heel blij om!
    tnx all of you!!!

Alsnog welkom, maarre, is het niet zo wanneer je jevoorstelt dat je dan je naam zegt?

Comment

damn, heb ik het weer niet goed gedaan

Boris dus

Comment

welkom boris
        Mind is everything.

Comment

Hallo Boris, ik ben Domenic.
          Had je andere topic ook al gezien.

Comment

Zal eens tijd worden ; )
            Welkom !!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Zat er op te wachten

Welkom
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Alsnog welkom!
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X