Hoi ben nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ginola View Post
    Goeiedag,

Ik ben Gino en ben nieuw hier.. 19jaar oud en train nu so'n halfjaar en dat bevalt me prima! Ik ben voor mij idee niet erg veel opgeschoten en dus hoop ik wat van julie te kunnen leren! Ik hoop hier een beetje Eet-schema te kunnen zien en daar ook weer van te leren..

Als julie nog meer willen weten! vraag maar raak!
    Hoi Gino,
    Ik wil helemaal niet lullig zijn maar dit bericht plaatste je 8 Maart 2008.

Originally posted by Ginola
    Beste mensen.. ik ben hier nieuw en vroeg me af of julie members mijn konden helpen. Ik weet niet of dit het goede forum is waar ik dit topic open. Maargoed.

Ik train al bijna weer een jaartje maar nooit echt goed getraind, beetje ups en downs en blessures ect. Ik ben ook iets meer vet gaan krijgen door mijn langdurige blessure. Zodoende ben ik 5weke geleden weer begonnen met trainen.. en ben ik droog gaan trainen. Beetje fietsen, snellopen, rennen, zwemmen ect.

Maar ik wil weer beginnen met krachttraining alleen weet ik niet echt waar en hoe ik moet beginnen, daarom dacht ik laat ik eens hier vragen.

Ik wil namelijk en droog lichaam (slank en geen vet met en beetje spieren) wil niet heel erg breed worden maar gewoon en strak en onderhoudend lichaam. Ik hoop dat julie begrijpen wat ik bedoel.

Ik train 4x per week (op donderdag voetbal ik) zouden julie voor mij een schema kunnen verzinnen maken waarbij ik welke spiergroep welke dag moet trainen? En welke dag ik rust moet nemen en welke dag ik op de cardiotoestelen moet gaan?. Alvast bedankt.

Ook zou ik graag willen weten wat een goed eet schema is en wat ik wel en niet op mijn brood moet nemen. Nu eet ik namelijk vrijwel zeker slecht, hier wil ik mee stoppen.

Ik hoop dat julie mij kunnen helpen alvast bedankt!!

Gino
    Dus volgens mij ben je na 2.5 jaar zelfs nog niks opgeschoten.
    Verder kan ik alleen maar zeggen: De Stickies van buiten knallen.
    En moeite doen ervoor(verdiepen in de materie), anders bereik je nooit iets.
    En als je er ECHT niet uit komt pas vragen stellen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lange tijd er tussen niets gedaan. En heb in de tussen opnieuw mijn sleutelbeen gebroken met voetballen, vandaar.. nu wil ik weer alles geven voor het fitness!

En over lullig gesproken.. zo vat ik het helemaal niet om. Ik ben hier op juist meer over alles te weten komen en dit weer te kunnen gebruiken.

Comment

Welkom!!!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Hey welkom op het forum =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X