Hallo iedereen,
Ik ben Desertstorm, 17 jaar en woon in Limburg.
Ik train ong. 2 jaar nou.
Ik houd me bezig met: zwemmen, hardlopen, thaiboksen en krachtraining.
sinds kort heb ik besloten dat krachttraining mijn voornaamste bezigheid gaat worden, dus hier wil ik me 100% voor gaan inzetten.
In Januari start ik met de AMO in oirschot.
Ben vergeleken met andere leeftijdsgenoten erg licht en ik wil me hier serieus voor gaan inzetten om mijn gewicht te verhogen.
Ik weet niet of dit een redelijk streven is, maar ik ben van plan om voor ik met de AMO begin 3 kilo erbij te eten/trainen/drinken.
Mijn eerste topics die ik dus ga uitpluizen zijn die van de voedingstopics.
Daarna ga ik me bezighouden met de krachtrainingtopics.
Ik weet niet of het hier kan maar ik heb meteen al een vraag.
Sinds een weekje of 2 heb ik een pot creatine gekocht. Dit op aanraden van mijn thaiboksleraar. Ik volg gewoon de aangewezen hoeveelheid op die beschreven staat maar ik merk nog geen resultaten.
Iemand een idee hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Ik ben Desertstorm, 17 jaar en woon in Limburg.
Ik train ong. 2 jaar nou.
Ik houd me bezig met: zwemmen, hardlopen, thaiboksen en krachtraining.
sinds kort heb ik besloten dat krachttraining mijn voornaamste bezigheid gaat worden, dus hier wil ik me 100% voor gaan inzetten.
In Januari start ik met de AMO in oirschot.
Ben vergeleken met andere leeftijdsgenoten erg licht en ik wil me hier serieus voor gaan inzetten om mijn gewicht te verhogen.
Ik weet niet of dit een redelijk streven is, maar ik ben van plan om voor ik met de AMO begin 3 kilo erbij te eten/trainen/drinken.
Mijn eerste topics die ik dus ga uitpluizen zijn die van de voedingstopics.
Daarna ga ik me bezighouden met de krachtrainingtopics.
Ik weet niet of het hier kan maar ik heb meteen al een vraag.
Sinds een weekje of 2 heb ik een pot creatine gekocht. Dit op aanraden van mijn thaiboksleraar. Ik volg gewoon de aangewezen hoeveelheid op die beschreven staat maar ik merk nog geen resultaten.
Iemand een idee hoe dit komt?
Alvast bedankt!
Comment