Nieuw op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw op dit forum

Hallo iedereen,

Ik ben Desertstorm, 17 jaar en woon in Limburg.
    Ik train ong. 2 jaar nou.
    Ik houd me bezig met: zwemmen, hardlopen, thaiboksen en krachtraining.
    sinds kort heb ik besloten dat krachttraining mijn voornaamste bezigheid gaat worden, dus hier wil ik me 100% voor gaan inzetten.
    In Januari start ik met de AMO in oirschot.
    Ben vergeleken met andere leeftijdsgenoten erg licht en ik wil me hier serieus voor gaan inzetten om mijn gewicht te verhogen.
    Ik weet niet of dit een redelijk streven is, maar ik ben van plan om voor ik met de AMO begin 3 kilo erbij te eten/trainen/drinken.

Mijn eerste topics die ik dus ga uitpluizen zijn die van de voedingstopics.
    Daarna ga ik me bezighouden met de krachtrainingtopics.

Ik weet niet of het hier kan maar ik heb meteen al een vraag.
    Sinds een weekje of 2 heb ik een pot creatine gekocht. Dit op aanraden van mijn thaiboksleraar. Ik volg gewoon de aangewezen hoeveelheid op die beschreven staat maar ik merk nog geen resultaten.

Iemand een idee hoe dit komt?
    Alvast bedankt!

Welkom mede Limburger

Begin maar eens met de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html te lezen. 3 Kilo voor januari is a Walk-In-The-Park als je een beetje je best doet.

Wat voor resultaat verwacht je van je creatine dan?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom. Creatine is maar een supplement, voeding is veel belangrijker.
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Hoi Desertstorm, welkom..

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Welkom mede Limburger

Begin maar eens met de http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html te lezen. 3 Kilo voor januari is a Walk-In-The-Park als je een beetje je best doet.

Wat voor resultaat verwacht je van je creatine dan?

Goed om eens met een Limburger te praten hier

Om je vraag te beantwoorden, ik had verwacht dat ik door de creatine in combinatie met goede voeding flink zal aankomen. Helaas laat het resultaat nog steeds op zich wachten.

Comment

Vocht?

Beter laat je die zooi zitte en ga je lezen in de zomersticky.
            Het lijkt heeeeel veel, maar daar heb je uiteindelijk ook heeeel veel aan.
            Gewoon goed eten, voeding is de sleutel maat

Edit: Typefouten
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ow en lees dit maar eens. Dan heb je een beetje een idee wat t met je doet.

http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...-creatine.html
              The Sky Ain't The Limit

Comment

Originally posted by Desertstorm View Post
                Goed om eens met een Limburger te praten hier

Om je vraag te beantwoorden, ik had verwacht dat ik door de creatine in combinatie met goede voeding flink zal aankomen. Helaas laat het resultaat nog steeds op zich wachten.
                Klopt wel n beetje... Voldoende eiwitten en creatine heb je nodig voor spiermassa en groei.. Helemaal gelijk heb je, met goede voeding die is het belangrijkst. En goede training en voldoende rust... Vind het allang mooi dat jij je huiswerk wel gedaan hebt, goed zo man...

Comment

@ Sch00m en Knulletje,

Bedankt voor jullie snelle reacties!
                  Ik heb inmiddels het zomersticky gelezen (wat een lap tekst zeg!) en ben nou bezig met de link van creatine door te werken.

Misschien ligt mijn fout bij het cardio wat ik beoefen. Kan het zo zijn dat elke keer als ik weer massa opbouw, dat er weer aftrain door te rennen en te zwemmen? Want dan heeft het natuurlijk geen zin en zal ik keuze's moeten gaan maken tussen die sporten.

Want het is echt belangrijk dat ik voor ik begin aan de AMO 65 kilo weeg. Anders zijn bepaalde onderdelen gewoon niet te doen.

Comment

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Maakt niets uit wat je doet, zolang je maar voldoende rust hebt.. Cardio, bij alles wat jij al doet, bang dat je te weinig beweging krijgt? Stond niet in je TS ook, meen ik.. Man bij alles wat jij al zo doet, geloof ik niet dat jij ook echt cardio kan gebruiken.. Zwemmen, hardlopen en thaiboksen en de training ervan zijn al cardio genoeg dacht je ook niet?

Comment

Welkom gehete...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Maakt niets uit wat je doet, zolang je maar voldoende rust hebt.. Cardio, bij alles wat jij al doet, bang dat je te weinig beweging krijgt? Stond niet in je TS ook, meen ik.. Man bij alles wat jij al zo doet, geloof ik niet dat jij ook echt cardio kan gebruiken.. Zwemmen, hardlopen en thaiboksen en de training ervan zijn al cardio genoeg dacht je ook niet?

Ik bedoel hiermee niet specifiek cardio. Maar ik dacht dat rennen en zwemmen ook onder Cadio valt? Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor

Comment

welkom!

Comment

Welkom!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X