even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is nick en ik ben 31 jaar oud. ik ben begonnen met bodybuilding toen ik 12 jaar was. echter ben ik na een ernstig auto gestopt ivm nek en rugklachten. Nu ruim 3 jaar later heb ik besloten weer voorzichtig te beginnen. ik ben nu ongeveer weer 1 maand aan het trainen. En om mezelf een beetje stimulans te geven heb ik vandaag m,n biceps en borstomvang gemeten dit koud wel te verstaan. het valt me niet tegen na 3 jaar niks doen heb ik. Armomvang van 43cm en een bosrtomvang van 123cm. mijn gewicht en lengte 1.90m gewicht 103kg ik heb een vetmeting laten doen deze kwam op 13% dus volgens mij erg netjes toch?

Oja even een kleine aavulling ik heb NOOIT gebruikt (alleen creatine en eiwitten) . op mijn top woog ik 109kg droog.

ik wil kijken of ik nu naar de 115kg kan komen. en wou op deze forum mijn resultaten laten zien en bijhouden.

oja en misschien wel leuk om te weten ik werk voor de overheid als pedagoog. als er vragen zijn hoor ik het wel.

groetjes

Nick

Welkom

Weer volledig hersteld intussen?
    Leuke lichaams stats iig.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom!
        Kan ik bij jou een pedopas aanvragen?
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom!
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom Nick, zeker niet verkeerd na zo lang niets doen hoor...

Comment

welkom en succes, aangezien je weer begonnen bent met trainen neem ik aan dat je nek en rugklachten zijn verdwenen?
              Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom

Comment

Welkom gehete...

Comment

welkom,
                    veel plezier op het form,

Comment

gaat beter

zo nu een tijd later weeg ik schommelt tussen de 109 en 110 kg train 3 keer in e week 10 a 11 uur per week. ik ben nu een beetje nieuwsgierig geworden naar anabolen en zou dat wel een keer willen proberen maar heb totaal geen ervaring gezien mijn gewicht en al behaalde resultaten ben ik benieuwd wat het beste bij mij zou passen. voeding: ik eet om de 2,5 uur kwark, 1x daags een banaan en tussen door time release whey eiwitten en natuurlijk een beetje creatine. verder eet ik gezond dat wil zeggen veel rijst kip of kalkoen. de bedoeling van het gebruik moet zijn massa wil graag nog meer body. m,n biceps zijn nu 48cm koud en borstomvang is nu 136cm. is dianabol wat voor mij??? ps ik wil een only kuur tabs geen andere dingen eerst een keer uit proberen wel te verstaan.

Comment

Lees de regels eens:
                        * 1
                        Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                        Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

* 2
                        Het is in de sectie 'Doping' niet toegestaan algemene vragen te stellen.
                        In het onderdeel 'Anabolen' is het toegestaan advies te vragen over een kuur, mits je zélf met een voorstel komt. Ook is het toegestaan gerichte vragen te stellen over anabolen.
                        In het onderdeel 'Kuren & Resultaten' horen alleen volledig uitgewerkte kuren met eventueel de behaalde resultaten. Veel topics hier zijn dan ook kuurlogs, waarin een member vertelt over zijn ervaringen met een bepaalde kuur.
                        Ieder topic in deze sectie dat níet aan de bovenstaande voorwaarden voldoet zal worden gesloten met eventueel een verwijzing naar dit topic. Bij herhaaldelijk wangedrag in deze sectie volgt onherroepelijk een ban.
                        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X