Terug van Weggeweest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Weet je voor de mensen die ook net beginnen .
    Vind rust bij jezelf maak je niet gek ,en laat je niet gek maken door anderen
    jij kent je lichaam en jij merkt verschil .

Relax geloof me je gaat groeien mensen die mager zijn hebben de potenties

atletische lichaam doe je oefeningen goed eet goed neem tijd voor je eigen voel je eigen een beer en laat je niet gek maken door mensen die je willen kleineren

heb zelfvertrouwen de rest komt vanzelf

Comment

ik heb geen enkel supliment gebruikt om dit te behalen ,
      toch heb ik nu armen .
      Triceps en Biceps van een groote omvang , ga straks bij de 90 kilo wel wat creatine pakken en begin nu ook met eiwitpoeder en ga een beter eetschema maken of eignelijk aanpassen en toevoegen

mijn shake maakte ik zo

beetje karnemelk 3 of 4 rauwe eiwit kiwi erbij voor de smaak flinke schep honing voor direckte suikers schudden en drinken alleen door deze shake 2 keer per dag kwam ik al veel aan

en ik pakte ook een pakje noedels maakte hem klaar water eruit gieten droog zakje kruiden toevoegen blikje tonijn erbij roeren en eten eiwit bom en vooruit gang niet normaal lekekr makkelijk en effectief

Comment

Welkom terug.
        Proficiat met je progressie, laat je vetpercentage wel niet te hoog worden.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by vinniieee View Post
          dat is wel een hele snelle toename van 20 kg:O ik wou dat ik ook zo snel groeide, bij mij was het 8 kilo in 3 maanden...
          welcome back
          En ik was al blij met 4kg in 6 maanden....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X