even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo ik ben tonny 15 jaar bijna 16 jaar ongeveer 1,65cm/1,70cm lengte
    mijn bovenlichaam is groot maar dun maar mijn benen zijn klein en dun. mijn benen zijn veel dunner en kleiner dan mij bovenlichaam. als ik dan mijn benen train worden ze dan groter? of als ik nu juist train groeit mij benen niet meer? het lijkt wel of alleen mijn bovenlichaam groeit. mijn zus zegt dat mij benen weinig groeien omdat ik voetbal???

tonny
    Last edited by tonny salvato; 04-02-2010, 21:11.

bedoel je met klein en groot, smal en breed of kort en lang?

Comment

Originally posted by doministah View Post
      bedoel je met klein en groot, smal en breed of kort en lang?
      kijk mijn bovenlichaam is groot maar dun maar dat zie je niet dat hebbe de meeste mensen maar mijn benen als ik een broek aandoe zie je echt dat het dun is en mijn bovelichaam is langer dan mijn benen

Comment

Welkom, als je benen traint zullen ze groeien...
        Dat ze niet groeien door voetbal is niet waar.
        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

oke thx maare vraag waarom zijn mijn benen zo klein en dun en hoe kan ik ze trainen maar niet mij groei verstore

Comment

Welkom, ga squatten, dan groeien je benen wel (natuurlijk wel in combinatie met goede voeding/rust)

Comment

sorry wat is squaten en ik eet elke erg ongezond altijd patat of doner kebab of zulke snacks maar eet ook vaak groente elke dag maar geen fruit maar wat ik ook eet er komt geen grammetje bij weeg ong 48kilo egt geen gram al eet ik zoveel snacks ik wil

Comment

Als je niet aankomt eet je niet genoeg, en door dat ongezonde eten maak je zeker geen vooruitgang, begin met de stickys te lezen...
                Dit is squaten: Barbell Squat
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

sorry kan niet zo goed engels maar mij zus zeg dat ik niet aankom omdat alles via de lengte nu nog gaat en wanneer ik niet meer groei pas dik word?? is dat waar ik eet echt elke dag junkfood

Comment

ooh ik zie dat het in fitness zaal is maar is er niet iets wat je thuis kan doen of zonder fitnesscentrum

Comment

Welkom en Succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Welkom!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X