Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
1. Je hebt niet genoeg posts om hierover te praten (in de goede sectie).
2. Dit noem ik geen voorstellen.
3. Wat een stats om te kuren. Je bent een magere panlat met dat gewicht en die lengte. Je hebt geen eens een basis.
4. Geen nakuur? WTF geen wonder dat je ziek word.
5. 6 weken inject? Doe us normaal man.
6. Ben ik nog iets vergeten?
7. Slot
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ja een opmerking.
Het mag wel duidelijk zijn dat jij er geen fluit van begrijpt hoe je zoiets moet doen.
Geen nakuur nemen, raar vinden dat alles er weer af gaat?
Dan 6 weken een Test en Equipoise daarop niets gainen alleen droger worden?
En nu denk je ongestraft weer Sust en Deca te gaan gebruiken?
Zet dat maar uit je hoofd.
Kijk naar de laatste kuur, daar heb je niets gewonnen alleen ingeleverd.
6 weken spuiten slaat werkelijk nergens op.
Kijkend naar je gewicht, ook niet. Onzin om te kuren met dat gewicht.
Advies.
Zou maar eerst naar de huisarts gaan, en wat functies laten controleren.
Waaronder je lever, nieren, en of je axis wel draait, ook hoe het met je prostaat gesteld is.
Denk er maar goed over na, wat je hebt gedaan met je lichaam.
Nog harder denken, over een volgende kuur en of dat wel zo slim is.
Koop een weightgainer, daar heb je nu meer aan.
De meeste mensen kuren om door een plateau te breken, daar ben jij nog lang niet. Jij wil gaan kuren om je ondergewicht weg te werken.
Daar is voeding heel geschikt voor.
@ ts inderdaad ik zou ook even een bodycheck laten doen! En met jouw stats moet je het simpel houden... begin gewoon met een kuurtje test e (250mg/pw) en deca 200mg pw en miss als kickstart dboll 50mg pd. EN zeker een nakuur nemen deze keer! Of gewoon nog even wachten met kuren tot je wat zwaarder bent?
@ ts inderdaad ik zou ook even een bodycheck laten doen! En met jouw stats moet je het simpel houden... begin gewoon met een kuurtje test e (250mg/pw) en deca 200mg pw en miss als kickstart dboll 50mg pd. EN zeker een nakuur nemen deze keer! Of gewoon nog even wachten met kuren tot je wat zwaarder bent?
Moedig hem nou niet aanom met wat simpelers te beginnen want zijn lichaam heeft al genoeg geleden.
@TS: eerst even je lichaam laten rusten. Goed eten en dan weer rusten. Klim eerst naturel eens naar zeker 10 kilo meer.
Met n lengte van 187 en een gewicht van 75kg?
Welnee, die is er nog helemaal niet aan toe!
Maar zoals altijd, het is zijn lichaam. En mag hij zelf weten wat hij er mee doet.
De leeftijd is wel ok. Maar jezus zeg kuren met een ondergewicht?
De hoeveelheden die hij al heeft genomen, slaan werkelijk nergens op net als de tijd van gebruik.
In 6 weken is het net ingekickt, ligt je axis op zijn reet en dan stoppen met de kuur.
Wat bereik je ermee?
Het enige wat je doet is alles plat gooien in 6 weken om erna niets op te starten, met een fatsoenlijke na kuur.
Inleveren heet dat.
Dat bewijs kun je zien, kijk naar wat hij nu is na 2 HELE FOUTE kuren.
Hij mag al blij zijn dat als er nog iets over is van zijn basis. Hij vreet alleen zichzelf op.
Een spuitkuur van 6 weken slaat kant nog wal.
Ook zie ik nu pas dat schOOm gelijk heeft.
Waar heb je het over man, het is je eerst bericht.
Zeker even snel wat bijleren en pakken voor de zomer, beachboy?
Ook zie ik nu pas dat schOOm gelijk heeft.
Waar heb je het over man, het is je eerst bericht.
Zeker even snel wat bijleren en pakken voor de zomer, beachboy?
Ook goedemorgen.
In de derde post waarschuw ik hem ook al.
@ the phoenix tja je kan hem alles afraden en ik zou ook niet kuren met zo'n fysiek. Maar feit dat hij met een voorstel komt is dat hij er mee wil beginnen. Beste geven we hem goede uitleg en leest hij zichzelf in over hoe en wat! Alsje naturel geen kg kan bijkomen met jouw lengte en gewicht dan gaat dit met aas even moeilijk gaan.
@ the phoenix tja je kan hem alles afraden en ik zou ook niet kuren met zo'n fysiek. Maar feit dat hij met een voorstel komt is dat hij er mee wil beginnen. Beste geven we hem goede uitleg en leest hij zichzelf in over hoe en wat! Alsje naturel geen kg kan bijkomen met jouw lengte en gewicht dan gaat dit met aas even moeilijk gaan.
Denk dat je het niet begrijpt kerel.
Hij mag helemaal niets over AS vragen en wij mogen hem zeker niet gaan adviseren.
Hij heeft pas 1x gepost en volgens de regels van BN is het hebben over AS dan niet toegstaan.
Dus mocht er een Mod in de buurt zijn, sluiten deze post.
Ook goedemorgen.
In de derde post waarschuw ik hem ook al.
Ik begreep dat van die ban niet, en had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Eigenlijk zou je niet zomaar n topic moeten kunnen starten, zou daar niets aan te doen zijn?
Pas kunnen posten in deze secties als je voldoende post hebt?
Ja Snuff Sann het was nog vroeg, maar neemt niet weg dat ik beter op had moeten letten.
Ook een heel goede morgen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment