Hi marjon stelt zich voor..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hi marjon stelt zich voor..

Vanavond is het zover dan ga ik voor t eerst na ruim 9 maanden weer naar de sportschool...Ben 4 weken geleden bevallen en ben tijdens mijn zwangerschap 20 kilo aangekomen en nu helemaal uit vorm..

Ik heb in t verleden ook al eens abbo op sportschool gehad maar deed alleen maar cardio,(wat ik overgens ontzettend saai vond en voor mij geen resultaten gaf) maar nu na het bestuderen van verschillende sites wil ik me helemaal gaan storten op krachttrainen..

Mijn doel is, vet verbranden en spiermassa opbouwen.
    Uiteindelijk Strakker en vooral Lekkerder in mijn velletje voelen...

Welkom Marjon, goeie keuze.
    Hier vind je al veel info: LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom gehete...
      Succes toegewenst.

Comment

Welkom marjon, veel succes, lees de stickys even door, daar zulje alles vinden wat je nodig hebt om er weer 'in te vliegen'
        > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
        BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

Welkom marjon en proficiat met de geboorte van je kind.

Comment

welkom en veel succes
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

thnx voor jullie reacties, ik was me al aan t storten op alle info en stickys hier op t forum, aangezien ik helemaal 0,0 ervaring heb.
              Voor vanavond ook maar een afspraak ingepland met instructeur om te kijken of deze mij kan helpen een trainingsschema op te zetten en hopen dat ik deze keer goede zichtbare resultaten behaal...

Comment

kan je nu al zeggen dat je een waardeloos schema gaat krijgen. zou gewoon voeding opzetten volgens richtlijnen in Zomersticky en full body beginners schema pakken.

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X